Gå til innhold

Laaaangtidsprosjekt i Nord-Trøndelag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er vel noe sånnt vi finner under resten ag glassfiber sparkeln:)

Er nok noe rust, men er bare å ta en ting av gangen, så er du plutselig ferdig :)

Bilen skal jo til lakk om 5 uker, så er ingenting å vente med !! ;)

2000 Audi TT 2000 Audi A6

1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90

1967 Camaro RS/SS med LS1 snart..

88 Lj 73

BILGAL !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Allpro klart å få i gang prosjektet mitt. Han startet kuttingen og jeg har slipt i kveld. Masse sparkel og lite metall på bakskjermene.

Slipte ned hele bakskjermene fra midjen og ned samt begge kanalene. De var egentlig OK bortsett fra ett par hull på høyre side.

IMAG0171.jpg

IMAG0159.jpg

IMAG0168.jpg

Støtfangerfestet var bare sparklet fast! Ramlet ut hele braketten når vi skrudde av fangeren.

IMAG0164.jpg

Blir mye fabrikasjon fremover ja, men Allpro ser lyst på det hele. :)

Jeg er vel litt mer pessimistisk, men det skyldes sikkert at jeg verken kan å sveise eller forme metall. :(

2000 Volvo S40 1,8i

1999 Volvo V70 2.0LT

1970 Chevrolet Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lekt meg litt i photoshop og kommet frem til litt inspirasjon for videre arbeide. Jeg brukte Ratata sin ypperlige bil som utgangspunkt til litt "modding". :)

Ratata sin bil:

DCP03590.jpg

Så etter litt leking, så kanskje min fremtidige bil:

modd.jpg

Bilen er senket, 18" Cruiser 924P Wheels, dørhåndtak og speil fjernet og mørke ruter.

Ble ganske tøft synes jeg selv om kvaliteten på photoshoppingen kunne vært bedre! :D

2000 Volvo S40 1,8i

1999 Volvo V70 2.0LT

1970 Chevrolet Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE HE!

Bra jobba.

Men skal du ha bilen så lav uten airrides så bør du iaff få senka karros ned på ramma. Ville iaff jeg gjort.

Min er lav nok til å kunne brukes, og klarer meg over 90% av fartshumper uten å subbe. Men ligggende 1,5 liter flaske sliter jeg med. 0,5 tror jeg går akkurat klar...

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE HE!

Bra jobba.

Men skal du ha bilen så lav uten airrides så bør du iaff få senka karros ned på ramma. Ville iaff jeg gjort.

Min er lav nok til å kunne brukes, og klarer meg over 90% av fartshumper uten å subbe. Men ligggende 1,5 liter flaske sliter jeg med. 0,5 tror jeg går akkurat klar...

Senkingen er vel litt vel optimistisk, men tøft! :D

Bilen er i dag for lav til å komme over stort sett det meste. Det skyldes i all hovedsak et alt for lavt eksosanlegg som må bygges om, men det er nok vanskelig å komme så veldig mye lavere uten airride. Det er nok planen etter hvert. :)

2000 Volvo S40 1,8i

1999 Volvo V70 2.0LT

1970 Chevrolet Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider