Staxxer Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hallo Har en har en golf II cabriolet GTI 16v 1992 mod, (er golf I karoseri) som ledningsnettet er helt ødelagt i. Var en GLi motor i før. Så skulle hatt et koblingsskjema, hvor skaffer jeg dette? Kan noen eventuelt sende det til meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hadde jeg vært deg, ville jeg ha gått til anskaffelse av en Haynes håndbok, der har du alt du noengang kommer til å trenge å vite på disse gamle bilene. Koster vel en 2-300kr på biltema, men en vel anvendt investering Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 229 spenn koster den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxer Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 I Den boken står det ikke det jeg trenger å vite :( På sikringspanelet er det en rød og en blå plugg som jeg skulle hatt tegning over. Har og prøvd den "russiske siden" jeg har sett snakk om her på forumet, men fant ikke noe der heller. Noen som har peiling? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Joda, det skal stå i boken, du må bare bruke litt tid på å tolke tegningene, de kan være ganske diffuse... Hvis du ser på de første sidene før tegningene så står det hva de forskjellige pluggene er merket som, så må du gå inn i tegningene å finne igjen merkingene der. Har hatt mangfoldige kvelder med den boken, og det pleier å løsne til slutt Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hadde jeg vært deg, ville jeg ha gått til anskaffelse av en Haynes håndbok, der har du alt du noengang kommer til å trenge å vite på disse gamle bilene. Jeg har Haynes sin håndbok, og den er full av feil. På vwvortex anbefaler de Bentley sin manual, jeg har ikke kjøpt den enda, men planlegger å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har Haynes sin håndbok, og den er full av feil. På vwvortex anbefaler de Bentley sin manual, jeg har ikke kjøpt den enda, men planlegger å gjøre det. Godt mulig, men den har gjort nytten for meg samtlige ganger jeg har hatt trøbbel med det elektriske Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Haynes-manualene opererer ofte med prinsippskisser som ofte stemmer, men de er ikke alltid riktige. Tegningene er også forferdelig uoversiktlige i den forstand at henvisningene er elendige. Men som Urgolf sier, tegningene duger i de fleste tilfeller. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg