Spax Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei, jeg lurer på hva som skjer med bensinpumpa til bobla mi. Det er den eneste deler i motor rommet som krystallisere snø. Har absolutt ikke noe problemer å starte den, men noe problemer med å holde den på tomgang, etter 4-6minutter så går den dårligere å dårligere til den stopper, kan b-pumpa være synderen, selv om det høres ut som ett gasser problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Tett på sugesiden? Bensin som fordamper pga lavt trykk kjøler ned pumpa og dermed fryser den? vill gjetning, ser fram til fasit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Tett på sugesiden? Bensin som fordamper pga lavt trykk kjøler ned pumpa og dermed fryser den? vill gjetning, ser fram til fasit! Bil går som bare det så lenge det er turtall på den. Ble fortalt at det er, bensin som fordamper i varmt motor rom som blir rim på pumpa. Om det er farlig eller ikke fikk jeg ikke noe svar på. Noen andre som har vært borti noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 ser mer ut som for meg at du har en liten lekkasje fra bensinpumpa di Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg