Gå til innhold

Verdi på Golf GTI 16V?

Ranger emnet

GMV

Anbefalte innlegg

Har en Golf GTI 16V med 156000km på telleren.

Alle servicer fulgt opp til 12000km.

Bilen er meget pen å se på.

Spec på bilen:

-Colour concept, sort metallic.

-Rieger GT-R frontfanger.

-Emblemfri grill.

-Øyelokk.

-Hella klarglass fram pluss sorte hella baklys.

-Hvite blinklys fram og på sidene.

-Svart skinninteriør.

-A/C

-Kjørecomputer

-Nytt K&N direct air kit. (orginal følger med)

-Godkjent senket 60mm (byttet til nye fjærer nylig)

-Nytt simons 2,5" eksos

-8x17 Momo GT-R felger med meget bra sommerdekk.

-6,5x15 Vinter hjul.

-Stor stereo.

Det jeg lurer på er hvor mye man kan få for en slik bil?

Er 80000,- mulig?

Har ingen biler å sammenligne med for øyeblikket, siden dette er en ganske så spesiell bil i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke at 80 000 skal være en vanskelig sum å få. Det som kanskje er problemet å få, er en entusiast som er villig til å skaffe seg bilen. Hvis den er 100% strøken, så kanskje.

Marvil her inne fikk jo solgt sin '95 modell 1,8 for 65 000kr mener jeg å huske, og du har jo da skinninteriør og større motor.

Edit: Egentlig så er det vel kanskje ikke så mye å skryte av at service er fulgt opp til 12 000km? Og hvilken årsmodell er dette?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke at 80 000 skal være en vanskelig sum å få. Det som kanskje er problemet å få, er en entusiast som er villig til å skaffe seg bilen. Hvis den er 100% strøken, så kanskje.

Marvil her inne fikk jo solgt sin '95 modell 1,8 for 65 000kr mener jeg å huske, og du har jo da skinninteriør og større motor.

Edit: Egentlig så er det vel kanskje ikke så mye å skryte av at service er fulgt opp til 12 000km? Og hvilken årsmodell er dette?

Det er en 96 modell. Nei, er ikke så mye å skryte av kansje, men den har ihvertfall vært inne til service frem til ganske nylig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, om du er en ekte entusiast og viser dette ved evt. salg så hadde det telt mer for meg enn et stykke papir med stempel på.

Så, om du vet alt om bilen, og gjerne vil fortelle det til en potensiell kjøper, så er jo det flotters!

(Hvis bilen mot formodning skulle bli påkjørt, og motor og slikt er i orden, samt interiør, så sender du meg en PM.)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider