eNeo1 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei dere! I mai 2007 ble min første bil, en 1980 modell Golf LS 4-trinns automatgir stjålet. Jeg fikk en telefon fra Politiet nå nettopp, som fortalte at den er funnet, og det etter så lang tid! Ikke nok med det, de fortale også at den virket kjørbar! Skal i vei å hente herligheten i dag. Tenkte jeg bare skulle dele denne gladnyheten :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Grattis:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Gratulerer! Regner ikke med at denne var kaskoforsikret eller? Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNeo1 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Gratulerer! Regner ikke med at denne var kaskoforsikret eller? Hehe, var nok ikke det nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 wow.....grattis.... håper du oppdaterer med bilder :) har vel tenkt å beholde bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 får vi bilder av bilen??? Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg