^Malin^ Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hei i hvilket år kom bmw e30 med skivebremser bak? og hvilke modeller gjelder dette.. og når begynte dem å produsere e30 med servo?? håper på raskt svar.. på forrhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 De kom med skivebremser bak i 1983, men bare på 323i. Videre er det kun 323i og 325i som har skivebremser av sedanene. Alle touringer har skivebremser bak (og 51mm fjærbein forran). Jeg tror E30 cab også har skiver bak. Men dette kan jeg ikke garantere (tok stikkprøve på gsbildeler og fant ut at 320 cab har skiver bak.) Jeg tror servo har vært ekstrautstyr på de lenge, men jeg har bare vært borti det på sene modeller. (88 og utover) Det er ikke standard på min 88 325i ivertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 ok takk takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg