Gå til innhold

Subaru 4WD

Ranger emnet

Spiitfire

Anbefalte innlegg

Har kommet over en ny god 4wd til salgs i Trondheim.

Var å så nettopp på denne og må si at den var virkelig pen til alderen å være. Har veldig lyst på denne.

Men lurer litt på noe.. Motoren tikker litt, det er vel vanlig på en bokser-motor?

Hva bruker denne bilen på mila uten 4wd innkoblet?

Er det register-reim eller kjede? (Og hva er skifteintervallene på reima hvis den har det?)

Evt svakheter på disse bilene, 200k km = sliten subaru?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12175711&sid=xz20cba4aoHX966476

1967 VW boble Cabrio *Solgt*

1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt*

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At motoren tikker er vanlig når den begynner å bli gammel, er nok ventilene som ikke er helt med.

Hvor mye bilen bruker av drivstoff kommer helt an på føreren, men om du kjører pent så kan den gå ned mot 0.8l/m.

200k er ikke noe problem for disse bilene, er mange som har gått 350k+ uten store problemer.

Ellers så er dette en knallbil på vinterføre, den tar seg fram med snø i panserhøyde i temmelig bratt bakke, og det er absolutt en fin bil som det er verdt å ta vare på.

Se opp for rust!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Noen som vet av noen som har deler til disse bilene da? evt huggeri osv! Hadde vært gøy og få fikset den opp kansje:P God bil å kjøre, men altså, min har jo bare blitt brukt til tull! Men når jeg kjøpte min, så hadde de jeg kjøpte den av kjørt hardt tror jeg, får jeg måtte bare ta av venstre fram aksel:S Siden kule leddet manglet, og det var spon biter der kule leddet sitter:S Så er ivertfall noe som ikke stemmer så klart:P

Mazda 323 LX 94"

Lenke til kommentar
Del på andre sider