Gå til innhold

Subb i e46 vil ikke gi lyd.. Ettermontert pioneer.

Ranger emnet

AndersM

Anbefalte innlegg

Har lagt opp en 2 kanals forsterker og en 10" basser i min e46 touring.. Er orginal spiller i bilen med ettermontert BMW SOUND MODUL. Er for å få mer dybde i musikken jeg bygger dette.. Blir bygd 100% skjult..

MEN det vil ikke spille! dvs de vanlige høytalerne spiller, men ikke subben! Hentet signal fra den ene høytaleren bak til en overgang til signalkabel, men gir ingen lyd!

Forsterkeren får strøm(lyser) men er ingen lyd som kommer i subben..

Noen som vet?? Bare pøs på med ting som kan hjelpe, jeg vil ha lyd!!

Håper noen kan hjelpe meg fort!

på forhånd tusen takk

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt opp en 2 kanals forsterker og en 10" basser i min e46 touring.. Er orginal spiller i bilen med ettermontert BMW SOUND MODUL. Er for å få mer dybde i musikken jeg bygger dette.. Blir bygd 100% skjult..

MEN det vil ikke spille! dvs de vanlige høytalerne spiller, men ikke subben! Hentet signal fra den ene høytaleren bak til en overgang til signalkabel, men gir ingen lyd!

Forsterkeren får strøm(lyser) men er ingen lyd som kommer i subben..

Noen som vet?? Bare pøs på med ting som kan hjelpe, jeg vil ha lyd!!

Håper noen kan hjelpe meg fort!

på forhånd tusen takk

Du henter ikke signaler fra en annen høytaler:P du må sette på signal kabel fra spilleren til forsterkeren og så igjenn gå ut med vanlige kabler til basseren;) hvis jeg forstod deg rett er detta probl ditt;) de vanlige høytalerene dine blir sikkert bare drevet av forsterkeren i cd spilleren din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstod deg rett har du hentet lyd fra en høytaler som faktisk også skal spille?!

Problemet da er mest sannsynlig at den overgangen din rett og slett ikke har nok å jobbe med.

De høytalerene stjeler all spenningen så ingenting/veldig lite når ut til forsterkeren.

Koble ut bakhøytalerene og kun bruk overgangen og se om det hjelper!

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix.. pånyere bmwer er dette den eneste måten.. er ikke linjeutgang på org. spillere..

Da må du vel ha noen ekstra utganger fra spellern din forran til evnt. andre bakhøytalere... hvis du skal få detta no serriøst hadde jeg bytta ut org. spelleren. bør nødvendig vis ikke være den dyreste for og få ett greit nokk resultat, hvis du ikke har høyere forventninger fra før av enn og bruke org spilleren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fiksa det nå.. måtte flytte remoten bare.. Og det fungerer veldig bra med å bruke omformer til signal :)

og bytte ut den orginale spilleren i en nyere bmw ser helt balle ut! :)

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider