sRt Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Noen som vet nøyaktiv lanseringsdato for Rock Band? 1. April ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 PS3 er jo sonefri.. Og chip til den maskinen kommer du ingen vei med for du kan jo ikke brenne Blu-Ray! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Noen som vet nøyaktiv lanseringsdato for Rock Band? 1. April ? Norsk lansering er 1. april ja.. Spille kan kjøpes nå på e-bay fra usa.. forventet pris med frakt fra usa kommer på 2000-2500 kr http://cgi.ebay.com/Rock-Band-Special-Edition-Playstation-3-RockBand-PS3_W0QQitemZ360013992410QQihZ023QQcategoryZ62053QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Spillene i USA er også mye billigere når man vet hvor man skal titte ;) Ta Need for speed, prostreet, det koster meg ca 250,- med frakt. Spillet er helt orginalt, ikkeno bootleg. Og det med at spillene er sonefri, hvorfor er det samme bilde/ikon av kloden og bokstaven B på spillene her til lands, mens de spillene jeg har fra USA har bokstaven A? Kanskje jeg har missforstått det bare da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Fikk min PS3 for noen uker siden, 60GB med 2 kontroller, Resistance og Motorstorm. Så har jeg kjøpt NFS - Pro Street og Assassins Creed. Sitter med planer om å bytte HDD'n på PS3'n til noe større, fyller fort opp 60GB med demoer og DivX filmer. I allefall når Linux er installert i tillegg :) Ellers så streamer jeg musikk, filmer og serier fra hjemmeserveren. Er jo genialt å kunne koble seg til PS3'n med en PSP å spille av filmer og musikk den veien å. Så nå er det bare å håpe at noen finner en exploit og får mekket custom firmware til den slik som PSP'n har :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er dere helt sikre på at spillene er sonefri? Mye fint i på Ebay fra USA, om noen som VET svaret kan bekrefte dette kjøper jeg på øyeblikket :D takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Kjøpte meg PS3 i forrige uke, med Assassins Creed. Rått!!! Av ekstra utstyr så har jeg kun en ekstra kontroll. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er dere helt sikre på at spillene er sonefri? Mye fint i på Ebay fra USA, om noen som VET svaret kan bekrefte dette kjøper jeg på øyeblikket :D takk for svar Foreløpig er spilla sone-frie, men vet ikke hvor lenge det varer da.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Om spillene er sonefrie, hvorfor er det samme sone merket som med DVD på spillene da? Var på Lefdal i går og da måtte jeg sjekke om de ikke hadde noe sone. Titta bak på de fleste spillene de hadde og ALLE hadde sone 2 merket. Noen som sier meg at de ikke er så sonefrie som man skal ha det til. Men jeg vet man kanskje kjøpe PS3 maskina og bare bytte ut kablen bak med en som passer 220V uten problemer. Der er PS3 universal ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 call of duty 4 her..... har spillt igjennom på letteste og nest letteste vanskelighetsgrad. jobber med vanskeligste grad nå. det er faen ikke lett. så når jeg kommer meg på nett er det faen ingen som tar meg!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 "Du kan kun spille ps2/ps1 spill fra samme sone, så du vil ikke kunne bruke et ps2/ps1 spill kjøpt i utlandet. Du kan heller ikke se filmer fra denne sonen på dem, altså ikke blu-ray filmer kjøpt i utlandet (utenom de som faktisk er sonefri) Regner Med det gjelder DVD også. Men Ps3 spill er sone fri så de kan du bruke samme hvor du kjøper dem." Hentet fra PS3forum.no Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ikke vær så sikker på det :p Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 "Du kan kun spille ps2/ps1 spill fra samme sone, så du vil ikke kunne bruke et ps2/ps1 spill kjøpt i utlandet. Du kan heller ikke se filmer fra denne sonen på dem, altså ikke blu-ray filmer kjøpt i utlandet (utenom de som faktisk er sonefri)Regner Med det gjelder DVD også. Men Ps3 spill er sone fri så de kan du bruke samme hvor du kjøper dem." Hentet fra PS3forum.no Kan du/noen svare meg hvorfor der er sone merke på spillene da? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hvorfor ikke bare holde seg til europeiske ting da!? Jeg VET at om du kjøper spill fra USA så virker de på den PS3en du har kjøpt i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hvorfor ikke bare holde seg til europeiske ting da!? Jeg VET at om du kjøper spill fra USA så virker de på den PS3en du har kjøpt i Norge! Hvorfor skal jeg det når jeg har kjøpt den i USA ;) Det eneste jeg lurer på siden spillene er sonefrie er hvorfor det er det sone merket bak på spillene når PS3 maskina er sonefri på spill. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg