ovlov86 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Kjøpte burnout paradise i går. Anbefales! Knallgøy å samle masse venner å kjøre rundt. :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Tja...liker ikke at et bilspill ikke har ekte bilmerker. Tviler på jeg kommer til å kjøpe det. Har jo Call Of Duty:) Men, ER DET NOEN SOM VIL SPILLE DET MED MEG!???? Har lakt deg til som venn Gulars men du har ikke godtatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Tja...liker ikke at et bilspill ikke har ekte bilmerker. Tviler på jeg kommer til å kjøpe det. Har jo Call Of Duty:) Men, ER DET NOEN SOM VIL SPILLE DET MED MEG!???? Har lakt deg til som venn Gulars men du har ikke godtatt! COD4 håper jeg, har den ihvertfall :) NorMustang på COD4 ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hvor skal jeg gå inn for å se at du har lagt meg til, Larsen Racing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har også lurt på å kjøpe PS3. Har ps2 fra før, så ser ikke helt vitsen med å kjøpe 60 eller 80gb. Forskjellen er vel at du kan spille ps1 å ps2 spill på disse? kan jeg kjøre us spill på 40gb versjonen om jeg kjøper den i norge? Evnt. noen av dere som har en billig 40gb og avse? Elkjøp selger de nå til 3300,- Ikke så ille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Viss du får tak i en 60gb nå i norske butikker så er du god! De går for hårreisende priser på QXL for tiden de 60gb maskinene. Jeg har 60gb men har ikke brukt den bakoverkopabiliteten noe serlig. Er bare til å ikke kaste gamle PS2.. Gulars: Når du starter PS3 en din og kommer inn på operativsystemet (ikke start spillet) så går du helt bort til høyre og så skal det stå der en plass at jeg har sendt en forespørsel til deg. Mustang95: Jeg tar å legger deg til nå jeg... Skal spille litt senere i dag tror jeg. Wuhu! da er vi tre stk! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ahhhhhh......sååå nærme 11 - 10 Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Men jeg eigde deg på vanlig Team Deathmatch:) Synest 1 mot 1 blir for kjedilig rett og slett:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Må vel ha noe som man kan diskutere det som kommer som nummer to om hva livet dreier seg om, nemlig spilling! dere har virkelig lite å gjøre as!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Men jeg eigde deg på vanlig Team Deathmatch:) Synest 1 mot 1 blir for kjedilig rett og slett:P Det var min første Team Deathmatch også, har bare spilt free for all. :titties: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Mener bruttern heter poffen18 (husker ikke om det er mellomrom etter poffen eller ikke) gamer cod stadig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 dere har virkelig lite å gjøre as!! Hehe, nei, problemet er at jeg har for mye å gjøre, så det blir litt for lite tid til spilling egentlig:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Det var min første Team Deathmatch også, har bare spilt free for all. :titties: ååå, jeg pleier nesten kun å spille Sabotage jeg...liker det best for da kan rundene vare så lenge som 20 min om ingen får sabotert før tida er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 ååå, jeg pleier nesten kun å spille Sabotage jeg...liker det best for da kan rundene vare så lenge som 20 min om ingen får sabotert før tida er ute. Hm, må kanskje prøve alt på list en gang, men er jo så mye hehe Hvordan funker Sabotage? Jeg skjønner at man skal sabotere, men er vel ikke bare å løpe til et sted og ødlegge liksom? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 De tinga jeg foretrekker med sabotage er at teama spawner/respawner på samme stedet gjennom hele gamet. Poenget er å få tak i bomba og komme seg over til fienden sin angitte plass hvor du skal plassere bomba. Kun en holder bomba om gangen, blir man skutt mister man bomba. Når bomba er plassert er den armert på 30 sek, så du eller fienden har 30 sek på å forsvare eller desarmere bomba før det smeller. Den som blir sabotert taper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg