Gå til innhold

PlayStation3 tråden!

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja...liker ikke at et bilspill ikke har ekte bilmerker. Tviler på jeg kommer til å kjøpe det. Har jo Call Of Duty:)

Men, ER DET NOEN SOM VIL SPILLE DET MED MEG!????

Har lakt deg til som venn Gulars men du har ikke godtatt!

COD4 håper jeg, har den ihvertfall :)

NorMustang på COD4 ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på å kjøpe PS3. Har ps2 fra før, så ser ikke helt vitsen med å kjøpe 60 eller 80gb. Forskjellen er vel at du kan spille ps1 å ps2 spill på disse?

kan jeg kjøre us spill på 40gb versjonen om jeg kjøper den i norge?

Evnt. noen av dere som har en billig 40gb og avse? Elkjøp selger de nå til 3300,- Ikke så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du får tak i en 60gb nå i norske butikker så er du god! De går for hårreisende priser på QXL for tiden de 60gb maskinene.

Jeg har 60gb men har ikke brukt den bakoverkopabiliteten noe serlig. Er bare til å ikke kaste gamle PS2..

Gulars: Når du starter PS3 en din og kommer inn på operativsystemet (ikke start spillet) så går du helt bort til høyre og så skal det stå der en plass at jeg har sendt en forespørsel til deg.

Mustang95: Jeg tar å legger deg til nå jeg... Skal spille litt senere i dag tror jeg.

Wuhu! da er vi tre stk! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, jeg pleier nesten kun å spille Sabotage jeg...liker det best for da kan rundene vare så lenge som 20 min om ingen får sabotert før tida er ute.

Hm, må kanskje prøve alt på list en gang, men er jo så mye hehe

Hvordan funker Sabotage? Jeg skjønner at man skal sabotere, men er vel ikke bare å løpe til et sted og ødlegge liksom?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tinga jeg foretrekker med sabotage er at teama spawner/respawner på samme stedet gjennom hele gamet.

Poenget er å få tak i bomba og komme seg over til fienden sin angitte plass hvor du skal plassere bomba. Kun en holder bomba om gangen, blir man skutt mister man bomba.

Når bomba er plassert er den armert på 30 sek, så du eller fienden har 30 sek på å forsvare eller desarmere bomba før det smeller. Den som blir sabotert taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider