Gå til innhold

MTS autopart....... igjen

Ranger emnet

TurboMx5

Anbefalte innlegg

leste om dem på en annen nettside nettopp.. dessverre er det noen som driver useriøs butikk.. hva med å reise hjem til denne terje? på hans private dør, å sitte der? :)

edit: fant et nytt nr. prøv å ring 63 84 12 70

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal vi ikke bare ta kontakt med TV2 Hjelper deg eller noe lignende? ellers så er der jo bare å anmelde de svina. der er visst ganske mangen som har problemer med dem. men er det ikke noen ansatte man kunne ringt til da? eller er det bare han terje som styrer hele greia?

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste om dem på en annen nettside nettopp.. dessverre er det noen som driver useriøs butikk.. hva med å reise hjem til denne terje? på hans private dør, å sitte der? :)

edit: fant et nytt nr. prøv å ring 63 84 12 70

har prøvd dette nummeret. etter to ring komme faxmaskinen.. :/

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er to som driver butikken.

har du sendt mail til: terje(@)mtsautopart.no ?

send med: datoen du har betalt, hva du har betalt og summen.

si at du skal ha refundert pengene.

skal prøve det. vet du hva han andre som driver butikken heter? har du kanskje et telefonnummer og? :)

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest denna posten, den forje, og i linkene her. det viker som "ealoken" enten kjenner eller blir sponset på en aller annen måte... De som driver butikken ser jo garantert hvem som ringer, og hvis dem ikke kjenner det igjenn så svarer dem ikke, og når dem kjenner igjenn nr så svarer dem.

Har ikke så mye annet enn å vente til den 24 da.. Og håpe at dem er oppe da:)

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skjedde det noe merkelig:

MTS-Terje ringte meg ca kl 12.30 i dag og unnskyldte seg med at nå skulle de virkelig ordne opp! De hadde visstnok sparket revisoren sin, og dermed satt med hele regnskapet selv. Dette er tydeligvis noe de ikke har peiling på, da det har tatt utrolig lang tid. Men men... Jeg skulle få byttet xenonkitet så fort de er tilbake (om ikke lenge) i butikken. Regner med at dette skjer i løpet av neste uke. Når jeg først kommer dit da, skal jeg be de ta kontakt med ALLE kundene som har prøvd å komme i kontakt med dem. Viktig at disse gutta får opparbeidet seg tillit igjen, slik at ikke MTS går konkurs.

Info om alle eiere/aksjonærer i MTS finner du her:

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000454111&sokeverdi=990359482

Terje Westby Sommerstedt

Andel: 68%

Andre Brandvoll Boger

Andel: 30 %

Camilla Nymoen

Andel: 2%

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTS-Terje ringte meg ca kl 12.30 i dag og unnskyldte seg med at nå skulle de virkelig ordne opp! De hadde visstnok sparket revisoren sin, og dermed satt med hele regnskapet selv. Dette er tydeligvis noe de ikke har peiling på, da det har tatt utrolig lang tid. Men men... Jeg skulle få byttet xenonkitet så fort de er tilbake (om ikke lenge) i butikken. Regner med at dette skjer i løpet av neste uke. Når jeg først kommer dit da, skal jeg be de ta kontakt med ALLE kundene som har prøvd å komme i kontakt med dem. Viktig at disse gutta får opparbeidet seg tillit igjen, slik at ikke MTS går konkurs.

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000454111&sokeverdi=990359482

Terje Westby Sommerstedt

Andre Brandvoll Boger

Camilla Nymoen

ja det er lov å håpe.. så lenge jeg får potta eller pengene tilbake er jeg fornøyd. kommer ikke til å handle mer hos dem..

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Westby Sommerstedt

Andre Brandvoll Boger

Camilla Nymoen

Virker som dem (eller en av dem som driver firmaet) har lest posten her på bilforumet...

Får håpe dem fikser oppe for alle da...

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe at de fikse opp for meg og da. de kunne i allefall har tatt telefonen. men uansett er det vanvittig dårlig kundeservice. hele mts virker/er bare useriøst og slaskete.

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår