Gå til innhold

MTS autopart....... igjen

Ranger emnet

TurboMx5

Anbefalte innlegg

Kunden har rett til å få penger tilbake, eller avslag på varen ifølge forbrukerkjøpsloven. En bekjent av meg i tv2, har fått inn mange henvendelser på "mts autopart" hørte jeg, og de vurderte visst å lage en sak..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunden har rett til å få penger tilbake, eller avslag på varen ifølge forbrukerkjøpsloven. En bekjent av meg i tv2, har fått inn mange henvendelser på "mts autopart" hørte jeg, og de vurderte visst å lage en sak..

Det hadde kanskje vært en idè å fått litt mer saklig vurdering av f.eks TV2. Du kommer jo selv med påstand som ikke har med saken å gjøre. Hvis du kommer med en lov, så må du jo refferrere til en sak og en leveringsavtale som er brutt. Vi har faktisk ikke brutt noen leveringsavtale på noe tidspunkt så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kanskje vært en idè å fått litt mer saklig vurdering av f.eks TV2. Du kommer jo selv med påstand som ikke har med saken å gjøre. Hvis du kommer med en lov, så må du jo refferrere til en sak og en leveringsavtale som er brutt. Vi har faktisk ikke brutt noen leveringsavtale på noe tidspunkt så vidt jeg kan se.

men det skal ikke ta over 4mnd. før man får varen. btw jeg har ikke fått dem enda.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mailene inneholder ikke navn eller telefon nummer så det blir vannskelig for oss å spore opp disse.

hm, så dere får bare temaet det gjelder opp i innboksen deres da eller??????????????????????????????

Det kommer jo alltid Navn/avsender mail fra registrerte mail adresser, og dere har vel en database eller lister over navn til folk som har bestillt fra dere?

Krysssjekk så kanskje dere finner noe morsomt, som gir litt bedre kundebehandling :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hårreisende å lese om at ett firma som behandler kundene sine slik. Burde jo skje noe litt kvikt når en tråd som dette blir laget. Kan garantere at MTS har lest denne tråden noen ganger

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hårreisende å lese om at ett firma som behandler kundene sine slik. Burde jo skje noe litt kvikt når en tråd som dette blir laget. Kan garantere at MTS har lest denne tråden noen ganger

MTS har nok lest denna posten siden det har kommet ett svar fra en i MTS?

Å det at det burde skje noe kvikt, folk er helt jÆvelig på å slenge dritt om noe/noen med en gang det er noe som ikke er som det skal, Kanskje en produsent eller en dem kjøper av ikke holder det dem lover, eller at frakten tar lengere tid en planelagt? er mye som kan skje som ikke er MTS sin skyld. Styling biten er ikke så stor i norge, så de fleste firmaer må som regel til utlandet for å få tak i det dem skal ha til en grei pris, og er ikke i alle land det går like fort som i Norge.(desverre)

Jeg verken kjenner eller veit hvem mts gutta er,men har vært borte i å selge styling i norge, og det er ikke så lett, man skulle helst hatt alt på lager,men det er umulig!

Er ingen styling butikker i norge som får alt inn til den tiden dem har satt. så MTS har nok en forklaring på hvorfor det har tatt den tiden det har tatt, han skrev jo litt om det lenger opp..

=)

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, så dere får bare temaet det gjelder opp i innboksen deres da eller??????????????????????????????

Det kommer jo alltid Navn/avsender mail fra registrerte mail adresser, og dere har vel en database eller lister over navn til folk som har bestillt fra dere?

Krysssjekk så kanskje dere finner noe morsomt, som gir litt bedre kundebehandling :)

Det som kommer opp som avsender er info man legger inn selv. Det kan f.eks være et firma navn eller et nick som man også bruker på forum +++. Vi har selvfølgelig prøvd å sjekke opp de som har korrekt navn i headingen.

Vi har f.eks en kunde som bestilte en vare i desember, vi har ringt han flere ganger å informert om leveringstid. Han har allikevell sendt 268 mail på under 1 uke. I går sende han 48 like mail etter hverandre. Så Geir ***** hvis du leser dette. Du ødelegger for ekstremt mange andre!!!! Geir er bare et eksempel på hvordan enkelte oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne fra tersomme i går:

Det å skrive på et offentlig forum at TV2 vurderer å ta opp saken ville jeg sterkt vurdert å slettet hvis jeg var deg. Jeg kommer personlig til å følge opp dette og ta kontakt med TV2 for å finne ut om ryktene dine er sanne. Og for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp.

Når det gjelder og møte opp personlig på adressen min, så trenger du ikke stresse med det, for vi kommer gjerne en tur bort til deg! Snakk om service a!

Du har frist til i morgen med å rette opp innleggene på bilforumet før jeg sørger for at de blir slettet. En anmeldelse om trusler etter posten om å møtte opp på min adresse vil selvfølgelig også bli levert! :-)

Lær deg reglene om regnskap, offentlige trusler og rykter som ikke er sanne før du poster på forum.

Ha en fin kveld!

Har sendt han nr til TV2 i retur, så han kan ringe hjelperdeg redaksjonen personlig.. Alt det andre han har skrevet, er sånt man må regne med når man ikke svarer folk.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skrive på et offentlig forum at TV2 vurderer å ta opp saken ville jeg sterkt vurdert å slettet hvis jeg var deg. Jeg kommer personlig til å følge opp dette og ta kontakt med TV2 for å finne ut om ryktene dine er sanne. Og for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp.

Når det gjelder og møte opp personlig på adressen min, så trenger du ikke stresse med det, for vi kommer gjerne en tur bort til deg! Snakk om service a!

Du har frist til i morgen med å rette opp innleggene på bilforumet før jeg sørger for at de blir slettet. En anmeldelse om trusler etter posten om å møtte opp på min adresse vil selvfølgelig også bli levert! :-)

Lær deg reglene om regnskap, offentlige trusler og rykter som ikke er sanne før du poster på forum.

Ha en fin kveld!

Har sendt han nr til TV2 i retur, så han kan ringe hjelperdeg redaksjonen personlig.. Alt det andre han har skrevet, er sånt man må regne med når man ikke svarer folk.

sorry mac turbotassen, men tror du har tråkket litt i barret nå.

cheers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det å skrive på et offentlig forum at TV2 vurderer å ta opp saken ville jeg sterkt vurdert å slettet hvis jeg var deg. Jeg kommer personlig til å følge opp dette og ta kontakt med TV2 for å finne ut om ryktene dine er sanne. Og for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp.

Ha en fin kveld!"

TERSOMME: Har du røyka dritten din eller? :)

Når du representerer et selskap som åpenbart leverer (eller ikke leverer) alt for seint og utviser elendig kundeservice, bør du be om uforbeholden unnskyldning til alle misfornøyde kunder, istedenfor å true om anmeldelser i øst og vest. Det er ingen som har trua om noe som helst, så ta deg ei bolle og kom til ro.

Og apropos trusler... Hva syns du om utsagnet "for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp"??? I mine ører høres det ut som om du impliserer at noe vil komme til å skje med ham dersom han bare skulle ha diktet opp dette om TV2...?

Dersom det står så dårlig til hos dere som man får inntrykk av her, har jeg ingen problemer med å tro på at TV2 vil lage en sak av det. Har du? Eller prøver du bare å kamuflere dårlig samvittighet? :)

Du skriver videre at man skal lære seg regler om regnskap, offentlige trusler og rykter som ikke er sanne. Jeg tror sannelig ikke at jeg kan disse reglene. Kan du vennligst lære meg dem?

Huff...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste her inne på denne posten bør roe seg ned. Det er ikke lett å drive firma i dag, og jeg forstår MTS. De gir en grei forklaring på hva som har skjedd i denne posten. Det virker som om de prøver så godt de kan å gjøre opp for seg nå. Bare synd det har tatt litt tid med å få denne infoen om årsaken.

Prøv å vær litt saklige og hyggelige mot MTS-gutta, så ordner det seg. Jeg har selv vært utrolig frustrert, selv om det ikke er store summen det er snakk om for min del (prinsipp). Ingen vits i å kjefte/true hverandre. Det gjør bare at prosessen tar lenger tid.

Synes MTS har gode priser og mye varer å velge i. Det gjør at priser og utvalg blir konkurranseutsatt i dette markedet.

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår