Gå til innhold

MTS autopart....... igjen

Ranger emnet

TurboMx5

Anbefalte innlegg

Fikk denne fra tersomme i går:

Det å skrive på et offentlig forum at TV2 vurderer å ta opp saken ville jeg sterkt vurdert å slettet hvis jeg var deg. Jeg kommer personlig til å følge opp dette og ta kontakt med TV2 for å finne ut om ryktene dine er sanne. Og for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp.

Når det gjelder og møte opp personlig på adressen min, så trenger du ikke stresse med det, for vi kommer gjerne en tur bort til deg! Snakk om service a!

Du har frist til i morgen med å rette opp innleggene på bilforumet før jeg sørger for at de blir slettet. En anmeldelse om trusler etter posten om å møtte opp på min adresse vil selvfølgelig også bli levert! :-)

Lær deg reglene om regnskap, offentlige trusler og rykter som ikke er sanne før du poster på forum.

Ha en fin kveld!

Har sendt han nr til TV2 i retur, så han kan ringe hjelperdeg redaksjonen personlig.. Alt det andre han har skrevet, er sånt man må regne med når man ikke svarer folk.

Detta styrker hvertfall ikke mitt intrykk av MTS..

Bønder som burde stenge sjappa tror jeg..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for denne gang. Ha en fortsatt hyggelig kveld og velkommen tilbake neste gang! Osv... bla bla ...

PS! Veldig interessant tråd å lese. Gir masse dybdeinformasjon og utmerkede muligheter til å studere tankegangen til mange av brukerne som har kommet med innspill.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår