frakri Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hører vel ikke inn her, men har et ligther uttak i grillen som jeg gjerne skulle finne en 12 volts hårtørrer til slik at jeg kunne tine opp frosne dørlåser på en grei måte. Så noen som har link eller vet hvor en 12 volts hårtørrer finnes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Ja, det kalles lighter :) Trenger ikke å gjøre problemet mer komplisert enn det er vet du. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Ja, det kalles lighter :) Trenger ikke å gjøre problemet mer komplisert enn det er vet du. Ja det er greit det men tenkte jeg kunne slippe ligther nå som jeg har sluttet å røyke. Prøver å bestille en her : http://oumulong.en.alibaba.com/product/50249425/51919143/auto_accessory/12V_Hair_Dryer_Defroster_with_Folding_Handle.html Det er utrolig hva en finner på alibaba.com, har fått kjøpt billige deler til mine mobiltelefoner og annet som til de grader er dyrt i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Går det ikke an å ha i noe væske av noe slag, som hindrer det i å fryse? Men hvis du skaffer 12v hårføner, så lov meg at du bruker den godt synlig, både utenfor og i bilen. ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hehe, og når du først kommer inn i bilen så oppdager du at batteriet er flatt :P Neida funker sikkert det der, men en nøkkel godt varmet opp med lighter tiner det meste av låser. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Går det ikke an å ha i noe væske av noe slag, som hindrer det i å fryse? Men hvis du skaffer 12v hårføner, så lov meg at du bruker den godt synlig, både utenfor og i bilen. ;) Ja det skal jeg huske på. har brukt låsolje og andre remedier men når du først har begynt med det må du fortsette. Men det er jo morro å prøve noe annet og som ingen andre har prøvd. Som du ser kan jeg da også bli kvitt isen på vinduene i en fei : http://oumulong.en.alibaba.com/product/50249425/51919143/auto_accessory/12V_Hair_Dryer_Defroster_with_Folding_Handle.html. Men denne skulle vært importert til Norge : http://yuton.en.alibaba.com/product/50243624/51282791/Windshield_scraper/Windshield_scraper.html Men de vill ikke eksportere et lite antall til Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Alltid ha litt låsolje eller en lighter på deg, problem solved. Det med hårføner virker litt tungvindt, spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Alltid ha litt låsolje eller en lighter på deg, problem solved. Det med hårføner virker litt tungvindt, spør du meg. Ja det virker kanskje litt tungvint, men en kan jo også fjerne isen på bilvinduene i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Håføneren på plass og alt fungerer. Kostnaden var Kr. 205 for føner fra England og diverse deler Biltema kr. 63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 om låsa fryser for deg, så vil jeg anbefale og ta ut sylinderen, vaske og rense denne, samt tørke den godt, for så og smøre den opp og sette den inn igjen, da slipper du fryste låser i framtida... en periode iallefall Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Takker for svar, men har aldri tatt ut en sylinder,så intill videre tester jeg dette opplegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Tørk heller håret før du setter deg i bilen ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Kjøpt denne isted fra USA og var helt super. SAMSONITE ELECTRONIC AUTO LOCK DE-ICER/FLASHLIGHT/CHAIN - eBay (item 150215213464 end time Feb-15-08 11:22:31 PST) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Kan noen si "frisørbil". Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frakri Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det ble som vanlig frisering, Nothing foran og ikke noe bak.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg