Langlo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hei igjen! nå har det seg slik att bakluka mi ikke går ann å åpne med nøkkel, heller ikke med sentrallåsen... noen som har opplevd noe slikt? utrolig irriterende! :p lurer på om det er subbene si skyld.. :p er det noen andre måter å åpne den på? takker for alle svar! :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Får du av trekket på innsida av bakluka er det ganske greit og åpne den derfra, men spørs om du får det av når luka er igjen da.. Kanskje du klarer løsne litt på det og få hånda inn imellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 hehe, ja enklere sagt en gjort.. det sitter mildt sagt bom fast.. :p og dekselet er ikke så bendbart att det gjør noe.. :s føler meg hjelpesløs uten å få skru ferdig nyanlegget på bilen!! :p huff Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har faktisk akkuratt fikset dette på min bil. Det som var skjedd her var at en liten del inni som dytter opp låsen inni, var hoppet av. Vi fikk den faktisk til og hoppe på plass vet og slå fra innsiden mot der hvor låsen sitter, så var nok litt heldige der. Vet faktisk ikke om det er mulig og åpne trekket fra innsiden uten at luken er åpen. Men du kan jo kanskje prøve samme metode som oss :P, og eventuelt prøve og åpne og lukke med sentral låsen samtidig som en prøver og åpne bakfra.Ganske frustrerende situasjon det der, been there :-P Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 ja, får ta å prøve det imårgen, hva gjorde du for å fikse det da? :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 slå ned baksetene dine krabb inn og skru ut dekselet, du får det ut innenifra, har gjort det et par ganger, med litt tolmodighet kalrer du uten å ødelegge noe også :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 takker, da er det nytt håp for bilen :p skal dra bort i garasjen å prøve senere ;) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 fkk opp bakluka til slutt, måtte demontere fra insiden, men først måtte jeg ta ut et helt anlegg.. mye styr! :p men det ser ut som den "kroken" som skal skubbe den andre biten bak er slark i på en måte, den klarer ikke å bøye seg langt nok til å åpne låsen.. noen tips? Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 fkk opp bakluka til slutt, måtte demontere fra insiden, men først måtte jeg ta ut et helt anlegg.. mye styr! :p men det ser ut som den "kroken" som skal skubbe den andre biten bak er slark i på en måte, den klarer ikke å bøye seg langt nok til å åpne låsen.. noen tips? KJØP NY!?!?!? Kan umulig koste stort. Ikke i forhold til anlegget ditt regner jeg med:) Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 heh, ja, skal først se hva som kan gjøres før jeg begynner å kjøpe nytt, bedre å fikse.. :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg