rfPolo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 For de som bor i bergens-området kan jeg fortelle at Auto23 i fyllingsdalen har fått en svart Rx8 på utstilling.. Rå bil, fin sittekomfort:D kunne ha blitt vant med å sitte i den.... skuffet litt at det var et svart plastikk deksel over hele motoren. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Og i Stavanger er det 3 stk. Tror den ene var gul. Har ikke sett dem selv. Men sjefen min går og grubler på en slik en. Han har en '01 Impreza WRX nå som forøvrig er til salgs. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Dere kan jo komme til jessheim 17.12 03 se den der. HH Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Så, hvor mange var det igjen.. 30 på 4 lastebiler i New York i august. Så de vel i alle fargene :) Så bedre ut i virkeligheten Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by even_e84 For de som bor i bergens-området kan jeg fortelle at Auto23 i fyllingsdalen har fått en svart Rx8 på utstilling.. Rå bil, fin sittekomfort:D kunne ha blitt vant med å sitte i den.... skuffet litt at det var et svart plastikk deksel over hele motoren. Hvem er det som har den gule som jeg traff på Nøtet her om dagen da? er det AUTO23 også? Det var reklame på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 auto 23 i bergen har bestilt 4 stk. fått 2, en gul og en svart. den gule skal sønnen til administrerende direktør få når han har fått lappen. :rolleyes: det kommer det 2 nye til auto23 en blå og en rød. synd alle er bare 192 hk utgaven Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Sitat Originally posted by fc3s auto 23 i bergen har bestilt 4 stk. fått 2, en gul og en svart. den gule skal sønnen til administrerende direktør få når han har fått lappen. :rolleyes: det kommer det 2 nye til auto23 en blå og en rød. synd alle er bare 192 hk utgaven var ute å så på den svarte. syntes at den var helt konge!! kunne virkelig tenkt meg den. frekke moderne linjer, fint interiør og noen syke stoler. samboern min syntes at den var rånete...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg