mathiashel Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 det funker ikke å laste ned oversteer også legge inn biler der? Og når jeg legger inn biler kan jeg plutselig bare velge mellom den bilen jeg har lagt inn og ingen andre=S Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vindi Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Halla, nå har jeg kjøpt Rfactor, og med MYE ( MYE ) om og men, har jeg endelig fått g25'en passe bra oppsatt med realfeel FFB osv. har tenkt å sette opp oversteer server på en maskin på jobben med 2gigabit linje, noen som vil være med å sette opp? du blir admin selvfølgelig.. Det hadde også vært kos med et team Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 jeg har ikke peiling på sånt, men er i hvertfall interesert i å spille :) Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 legger ut noen bilder jeg :) legger opp flere etterpå Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vindi Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 jeg har ikke peiling på sånt, men er i hvertfall interesert i å spille :) hvor spiller dere da? jeg finner ingen oversteer servere, og de andre serverne jeg finner får jeg "wrong game version" på. enda jeg lasted ned den nyeste clienten av rfactor for noen dager siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 får ikke til å spille online jeg heller. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Pakka ut overster rar. fila i gamedata mappa. Bilene funker, men har ikke noe lyd. Noe mer jeg trenger og gjøre enn å pakke ut filene? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 skal ikke være det!! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Skal det ikke være lyd på bilene? Det suger da. Er det noe sted man får lastet ned drift biler med lyd da? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 skal være lydpå bilene... Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Åssen gjorde du det da? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 la bare inn alle filene som følgte med oversteer modden Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 la bare inn alle filene som følgte med oversteer modden Litt mer detaljert? Pakka du bare ut filene eller tok du hver enkelt filer og flytta over? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 tok hver enkelt fil. husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg kan tenke meg du har glemt å lagt inn lydfilene eller noe sånt. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hmm..Jeg har instalert prøve versjonen, når jeg trykker "Start free trial of rFactor" så er det akkurat som om pcen går inn på spiller men så ut av det. Da kommer det opp: "Purchase rFactor today to get the ride of your life! Unlimited usage - You own the product. No additional downloads or CD-ROM necessary. No shipping or shipping fees like other products online. Instant activation. You'll be using it again in minutes. Compete in worldwide multiplayer events. Free customer/technical support if you ever need help. Buy / Unlock" Å jeg får ikke spilt... :s Noen idèer hva jeg burde gjøre? Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg