tarra88 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Da var det lenge siden sist jeg fikk lagt ut bilder av bilen.. Da fikk jeg byttet eksosen, baklyktene og front lyktene også. Nå fikk jeg bare tatt bilde av bak bilen men det kommer seff. flere bilder seinere. Baklyktene er fra Inpro: Frontlyktene: Og sånn ser det ut nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Du har jo ødelagt hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimp Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 må si meg enig, dette så ikke mye bra ut i mine øyne.. men smaken er som baken.. Siter ---------------------------------------------------------------- Audi A3 2010 SB 1.6 TDI Sport Ibis white Concert - Alcantra Sport - Xenon - MFSW ---------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 jaja.. smak og behag. men takker for kommentarene.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mytti Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Var det simons eksos du kjøpte (og evt hvor kjøpte du det?)? Er på utkikk etter noe eksos til min a3 selv. Pen bil forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hvis du ser bort ifra lyktene og den nederste vingen og bakspoleren, så ble bilen kjempefin!! Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg