pasadena Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Som det står. Hvor er de flyttet og hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hvis du mener denne tråden så ble den flyttet til der den skal være.Enkelt og greit. De andre trådene du snakker om vet jeg ikke noe om. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg vil gjerne vite hvor? Får beskjed om at jeg ikke har tilgang til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Til Renault 19 delen, som du hadde funnet ut ved å trykke på linken. Hvilken beskjed får du mht ikke tilgang? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Fint du spør. Det er jeg som flyttet de i går. Egentlig skulle jeg bare lese litt om en eller annen modell, også syntes jeg det var så rart det ikke var skrevet NOE om noen av de. Jeg satte på "Moved" ett år fremover, så folk kan følge linken og komme dit den ligger. Og nå setter jeg denne som klistret i tilfelle flere lurer. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Dette får jeg beskjed om når jeg trykker på linken. pasadena, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker: Din konto er ikke aktivert,Konto må godkjennes først av forumledere. Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område? Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Finner heller ikke noe renault 19 side her. Ser bare Renault 5 og twingo? Noe galt med PCèn min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 KOmmer meg heller ikke inn på de trådene.. Har ikke tilgang. Å det finnes ikke noe eget renault 19 forum her.. :s Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Admiiiiiiiinnnnn: You fix! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 http://www.bilforumet.no/bilmerker/renault/renault-19/ :confused: Ligger mellom R5 Turbo og Safrane. Skal få en super duper administrator til å titte på hva jeg har tukla med her. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Da skal dette være fikset! FIkk marius til å se på saken :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg