Gå til innhold

Et underforum for jobb o.l?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Ettersom jeg for tiden har lyst på en jobb, leter jeg stort sett over alt. Ringte i går på en jobb. Det som hadde vært bra, hadde vært om man kunne lagt ut ledige stillinger på foraet, samt "melde" seg for jobb i forskjellige regioner.

Disse måtte i tilfellet blitt delt inn i fylker.

Finnmark

Troms

Nordland

Nord-Trøndelag

Sør-Trøndelag

Møre og Romsdal

Sogn og Fjordane

Hordaland

Rogaland

Aust-Agder

Vest-Agder

Hedmark

Akershus

Oslo

Oppland

Buskerud

Vestfold

Østfold

Telemark

Hvor man kunne skrive i én del hvor man ønsker å jobbe.

F.eks

Bilforumet>Forum>Andre Forum>Jobb og ledige stillinger>Møre og Romsdal> En tråd med tittelen: "Ønsker jobb som ekstrahjelp i Molde."

Under seksjonen "Jobb og ledige stillinger" kunne man også diskutére forskjellige bilrelaterte jobber.. Mekaniker, bilelektriker osv.

Edit: Kom med forslag og kritikk.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem skal ordne og styre med dette? Opprette og slette jobbstillinger ettersom de utlyses og blir besatt? Og hvem skal ta på seg skylda for falske tulleutlysinger? etc osv bla bla ... jeg bare spør. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da vel gå an å "ansette" en person som tar seg av det vel? En pålitelig å ærlig person altså. Godt kjent blant forummedlemmer etc.. Slik som bl.a juristen, reodor, ol. :p

Bare en tanke altså.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår