Tarasque Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 20. november? hvorfor vente? spillet er allerede ute på dc i fullversjon! :) *laste ned* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by BimmerMisbruker 20. november? hvorfor vente? spillet er allerede ute på dc i fullversjon! :) *laste ned* Høh? Det er det vel ikke. Er ingen release på det enda. forutom demo'en da. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Var deilig å kjøre drag med momo ratt med quickshift. Rekorden er 25.14 :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Synes spillet var ganske tøft jeg... En del referanser til 2F2F o.l. men hva kan man vente? Og hva er galt med det egentlig? Er jo slike ting som har ført til at import/tuning scenen er blitt så stor som den har blitt de siste årene.. Kunne vært litt mer realism, men vi får vente å se til full versjonen kommer ut! Dessuten er dette med licensing noe i seg selv NFS:U folka fortjener skryt for! La oss nå håpe det blir MYE utvalg av deler, og ikke bare to per del eller lignende... THUMBS UP! ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 elendig bilspill!! Eneste som var noe digg å høre på full guffe var vel da man girer ;) men generelt..så synes jeg dette var noe dårlige greier..får håpe det er bedre med fullversjonen :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 skjermen min blir bare svart å går ut i windows igjen.. noen som vet hvorfor? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 hvis du hadde giddi og lest alle replyene så hadde du sett at du MÅ sette Regionale innstillinger til Engelsk (Australia) for at det skal fungere... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 24.99 på dragrace :D :D Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 For ett totalt elendig spill. Dette er jo som å gå 10 år tilbake når det gjelder fartsfølelse og realisme. Finns jo ikke sannsynlig for fem flate øre, eneste poenget er å vite hvor neste sving kommer, så du kan fortsatt ha gassen i bånn. Mener helt seriøst at NFS 5 (Porsche Challenge) er ett mye bedre spill enn dette ser ut til å være, ikke minst når det gjelder realisme og fartsfølelse. Også grafikk forsåvidt. Tror EA burde ansette nye folk til å designe trær iallefall :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Beste tiden jeg har hatt er 25.24, men klarer aldri å følge den opp. Gleder meg til hele spillet, selvom det ikke har verdens beste gameplay, det at de har fått så mange merker innenfor forskjellige sjangrer innen bil imponerer meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Zim$lim når blir det lansert? 20. november, men 28. november her :( Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rac00n Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Noen som slår min tid? 23,75... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diablooo Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Klarer ikke komme under 23.85 jeg.. gi meg litt tid så skal jeg klare rekorden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Når bruker dere nosen da? Dere som har fått tider under 24 sekunder for eksempel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 da ha jeg fått lasta det ned :D hjem å prøve etter jobb! syns det var dårlig kapasitet på ftp siten..lasta fra sverige..lå aldri over 820kb.. lasta ned demoen på ca. 4 minutter.. var det bare å sette til australsk engelsk for å få det til å virke ? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg