Gå til innhold

Need For Speed Underground Demo

Ranger emnet

ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BimmerMisbruker

20. november? hvorfor vente? spillet er allerede ute på dc i fullversjon! :) *laste ned*

Høh?

Det er det vel ikke. Er ingen release på det enda. forutom demo'en da.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes spillet var ganske tøft jeg...

En del referanser til 2F2F o.l. men hva kan man vente? Og hva er galt med det egentlig?

Er jo slike ting som har ført til at import/tuning scenen er blitt så stor som den har blitt de siste årene..

Kunne vært litt mer realism, men vi får vente å se til full versjonen kommer ut!

Dessuten er dette med licensing noe i seg selv NFS:U folka fortjener skryt for!

La oss nå håpe det blir MYE utvalg av deler, og ikke bare to per del eller lignende...

THUMBS UP! ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett totalt elendig spill. Dette er jo som å gå 10 år tilbake når det gjelder fartsfølelse og realisme. Finns jo ikke sannsynlig for fem flate øre, eneste poenget er å vite hvor neste sving kommer, så du kan fortsatt ha gassen i bånn.

Mener helt seriøst at NFS 5 (Porsche Challenge) er ett mye bedre spill enn dette ser ut til å være, ikke minst når det gjelder realisme og fartsfølelse. Også grafikk forsåvidt. Tror EA burde ansette nye folk til å designe trær iallefall :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ha jeg fått lasta det ned :D hjem å prøve etter jobb! syns det var dårlig kapasitet på ftp siten..lasta fra sverige..lå aldri over 820kb.. lasta ned demoen på ca. 4 minutter..

var det bare å sette til australsk engelsk for å få det til å virke ?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider