Mosy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 DAH! har bare 27% jeg:( Går så altfor tregt. Fatter ikke hvorfor. Er ikke akkurat linja mi som begrenser. Og dere har jo fått tilsynelatende hurtige nedlastninger. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Spillte litt nå. Dette var virkelig skuffende greier. Håper virkelig at 'fullversjonen' er bedre. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 det er bare sånn det er..need for speed spillene suger! de har elendig kjørefølelse og alle bilene er såogsi like og kjøre..jeg har prøvd fullversjonen og det eneste kule er mulighetene..resten (dvs kjøredelen) er elendig..trist men sant Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Need for speed serien er vel å regne som arkadespill, altså den type bilspill der du holder gassen i bånn og bilene går som på skinner. Altså at fun-factor går foran realismen. Gi meg heller et Gran Turismo: Underground :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg tror kjørefølelsen i dette spillet blir elendig. Hvor bra det går har lite å si på kjøreferdighetene, men kun å kjenne banen, "kjøremønstre" og reagere kjapt kjapt. Det er sikkert mye lettere/bedre å spille med keyboard i dette spillet. Men det SER ikke så værst ut da :D Det er og blir Arcade... dessverre.. skulle ønske de hadde laget det mer som en simulator. På simulatorfronten liker jeg LiveForSpeed veldig godt! (http://www.liveforspeed.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Syns ikke det var så værst jeg! MYE bedre enn Midnight Club! Tror dette kan bli bra i den ferdige versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hvis de skal fikse på det til den ferdige versjonen burde de kjappe seg, det kommer om 15 dager i USA. (Kommer den 28. i Norge) Men er dette den offisielle demoen? Har nemlig ikke kommet ut noe på NFS Underground sine sider... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Blir iallfall kult å spille med ratt og 100" lerret. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Laaars Men er dette den offisielle demoen? Har nemlig ikke kommet ut noe på NFS Underground sine sider... Står at den er offesiel når jeg instalerer, så ja det er det. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Selv om pc versjonen ikke er noe å juble over tror jeg ps2 versjonen kan bli mye bedre. Er visst lagt ned mye mer ressurser på denne. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Mosy Står at den er offesiel når jeg instalerer, så ja det er det. Om den er offesiel så er den vel ikke offisiell...;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeg har ikke prøvd med rattet mitt enda ,men jeg regner med at det blir bedre kjørefølelse med det. Håper også at det kommer mulighet til og laste med nye biler og deler på nettet ,det hadde vært morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Satan, får det heller ikke til å funke... På jobben vel og merke... :P Hjemme har jeg ikke testet ennå... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Gå på kontrollpanel->dato,tid og regionale instillinger-> regionale instillinger -> sett språk til Engelsk (australia) og da funket spillet hos meg i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 som sagt tidligere, det er bare og sette Regionale Innstilinger til : Engelsk (Australia) så funker demoen :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg