johnhell Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hva slags såpe bruker dere på bilen nå som det er vinter? Jeg bruker selv Autoglym sin såpe, og en turtlewax såpe, men jeg føler at disse ikke rengjør skikkelig nå som bilen kjører i salt konstant nesten. Jeg vasker bilen med bøtte og slange, på gamlemåten:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 hm alltid vært litt skeptisk til vasking om vinteren, selv brukre jeg autoglym som jeg får kjøpt til NAF. Dette med saltet, fordel å bruke avfetting for å få fjernet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bruker den samme som om sommer'n.. Duragloss.. Men blir ikke så ofte jeg får vasket, men spyler noen ganger i uka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bruker Chemical guys Citrus Wash & Gloss om vinteren, og Optimum Car wash om sommeren! Turtle Wax shampooen din kan du levere på nærmeste spesialavfallstasjon (nøkkel får du inne på nærmeste bensinstasjon). :flushit: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Meguiars NXT wash Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Meguiars NXT wash Ditto,enkelt og greit den beste som er på markedet Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ditto,enkelt og greit den beste som er på markedet Samme her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bare vær obs på at den er litt sterk og kan fjerne voks ol. Reduserer levetiden på poleringen din. GOD såpe, man kan være greit å være obs. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bare vær obs på at den er litt sterk og kan fjerne voks ol. Reduserer levetiden på poleringen din. GOD såpe, man kan være greit å være obs. Stemmer det, den er egentlig ganske sterk. Bruker den mest på vinteren, på sommeren brukes den kun før voks og polering også bruker jeg "gold class" shampoen til "vanlig" vask da den er litt mildere. Prøver forsåvidt å vokse bilen ofte på vinteren også da den beskytter mot det der helve... salt driten som er overalt her oppe i nord:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Meguiars NXT wash Samme her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Bruker NXT såpen nå, men ligger en GC shampo på posten og venter nå som skal ta bedre vare på waxen min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg