limE - Toledo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Som topic sier..: Noen som anbefaler Colin McRae: DIRT til playstation 3 ?? Er det morro? har hørt utrolig lite om dette spillet Evt noen andre bilspill? Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Dirt er et helt ok spill.. motorstorm er noe jeg ville har sett mer på hvis jeg var deg.. har ikke ps3 selv men bruttern har.. har dirt på pc.. er bra. men tror jeg ville ha kjøpt et annet spill hvis du ikke er rally fan.. :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AddjaBaikit Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Dirt er veldig artig til å kjøre om kapp med andre On-line Ikke så kjørbart som GT4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Testa demoen på Dirt, tror kanskje det er et bedre spill en Motorstorm jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 meh.. Dirt har blitt for "arcade" ikke den samme feelingen som en hadde på de første spilla.. men.. smaken er som baken osv osv.. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg