Gå til innhold

Deler til salgs/kjøp i AmCar forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var bare et forslag, så folk får si sin mening..

Jeg syns no d er bedre, men..

Får allt amcar på en plass, offroadno har vi jo kun offroad deler til salgs, så annet selges. ER et forum kun for 4x4, så der funker d bra..

2000 Audi TT 2000 Audi A6

1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90

1967 Camaro RS/SS med LS1 snart..

88 Lj 73

BILGAL !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare bare å bruke søk på kjøp og salg vet dere (moderatorene)

Er jo ikke alt man kommer på at man trenger før man ser det tilsalgs til rett pris.

Amcar forumet som dekker ca et 10 talls bilmerker burde kunne fått et eget kjøp/salg forum.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner i fleng: Chevrolet, ford, chrysler, dodge, plymuoth, buick, oldsmobile, pontiac, cadillac, edsel, AMC, GMC, studebaker, jeep, hudson +++++

Viss ikke så mange bilmerker i samme tråd fortjemer enegen kjøp/salg tråd så vet ikke jeg.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't shoot the messenger! Eller ikke skyt på pianisten, jeg bare håndhever loven her. Ell.no sånt. Vi har en egen kjøp&salg avdeling, og hovedforumet skal være klinisk rent for annonser. At kjøp/salg delen ikke funker som forventet driter jeg i. Det får dere ta opp med de som har bestemt at "sånn skal vi ha og slik skal det være".

"You gotta do what you gotta do" - Futurama cops. :coplight

Futurama%20URL%20Police%20Robot.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår