Juristen Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Medmindre den sure svie kommer i form av anmerkninger på rullebladet da. Ingenting er jo verdt akkurat det. Selv om jeg har inntrykk av at dette er et gebyr og ikke et forelegg. Det er korrekt. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ingen som tvinger dere til å kjøre inn til storbyen heller :) Glad jeg slipper piggdekk jeg..mye bedre med piggfritt ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ingenting er som lukta av piggdekk in the morning. Kjørte en gang en transit jeg hadde kjetting på. Gnisten sto i asfalten. nam nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Tror det skal mye til før man merker forskjell på pigg og piggfritt. Så lenge det ikke er piggfrie piggdekk, har prøvd det også! Holdt heldigvis bare 15-16 km/t, men ble en halvtime med måking og strøing før jeg fikk fittemazdaen på veien igjen... ;) Men back til topic: Piggdekk har overtaket på piggfritt på blant annet våt is, etter hva jeg har forstått. Og er det noe det er mye av her jeg kommer fra, er det nettopp det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du droo opp en gammel tråd for å starte en diskusjon om noe annet enn topic, ikke værst :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du droo opp en gammel tråd for å starte en diskusjon om noe annet enn topic, ikke værst :D Vi får sette den på kontoen for nybegynnerblemmer. Dessuten er det jo slik man blir en god forumhore... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Det er klart! Vi har jo alle vært der, eller hva? :p Ups, nå er vi off topic! Gikk i fella selv gitt... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg