Gå til innhold

Gal Dame På Buss

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lol, sånne er det en del av på Xbox Live hvertfall :D

Word! :P Særlig på Halo.

Har ei på bussen her noen ganger som er autist. Kaller henne penge-Sølvi av den grunn at hun føler en sterk trang til å plukke opp ting, så vi sitter å kaster enkroninger nedover midtgangen, og da kommer hun alltid krypende oppover for å leite :D Er ekstra morsomt å gjøre det rett før skarpe svinger og da kaste den så den lander nede ved bakdøra, går rakt på trynet nedi der!

Har faktisk gått så langt at hun har krøpet under beina mine og under setet mitt for å finne ting, tar helt av!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på bussen her noen ganger som er autist. Kaller henne penge-Sølvi av den grunn at hun føler en sterk trang til å plukke opp ting, så vi sitter å kaster enkroninger nedover midtgangen, og da kommer hun alltid krypende oppover for å leite :D Er ekstra morsomt å gjøre det rett før skarpe svinger og da kaste den så den lander nede ved bakdøra, går rakt på trynet nedi der!

Har faktisk gått så langt at hun har krøpet under beina mine og under setet mitt for å finne ting, tar helt av!

:shake

Liker ikke å leke internett-torpedo, men ser jeg deg gjøre noe slikt en gang, så får du faenmeg juling.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake

Liker ikke å leke internett-torpedo, men ser jeg deg gjøre noe slikt en gang, så får du faenmeg juling.

Hey, take it easy. Jeg har med hånda på hjertet aldri kasta noe til henne, det er faktisk hun som har kommet å stjålet ting fra meg. Man kan ikke ha små ting som penner og slikt liggende i setet ved siden av seg når man gjør lekser der (tar 1t hver vei til skolen, så man har tid til å gjøre lekser på veien heimat), og hun kommer tuslende bort å napper opp det som ligger der og sier "Jeg tar den jeg!" Sier man noe i mot, som f.eks "Nei, du, den der er nok min", så klasker hun til med "Nei, jeg kan ta den jeg! FÅ DEN!" Det er meget irriterende. Så tar det 5 minutter, så kommer hun tuslende tilbake og står å ser etter noe å ta. Hvis hun ikke finner noe der og da setter hun seg ned i setet over midtgangen og sitter å nistirrer på personen så man føler det brenner i nakken. Så venter hun til det rette øyeblikk og slår til når man ikke følger med. Om hun ikke blir fornøyd med det hun finner av gjenglemte/gjenlagte ting går hun å roter i søpla.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor da slettes ikke helt alene, selv om jeg bor utpå landet veitu ;) Har nå noen kompiser her ute, så du får banke de isteden - så skal jeg sitte å smile like mye som jeg gjør av henne når hun flyr rundt å plukker. Dette har blitt praktisert i 10-20 år eller mer nå, og hun er like plukkete hver gang hun er på nå som da broren min tok buss som da faren min tok buss.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!!!! :D

så evig , lattis!

DANCE MONKEY DANCE

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! eevig bra

jeg møter på en gammal dame på bussn som snakker med seg selv HEEELE turen!

og jeg TRUUR at hun er optatt av katter ,nevner ganske ofte pusen sin :D

Det der minte meg om en gang jeg skulle hjem fra Drammen. En litt eldre kar på rundt 60 ringte åpenbart sin mor fra foran i bussen, som forøvrig var stappa full, og jeg som satt helt bakerst hørte helt klart og tydelig hva han sa. Han satt å pratet slik i minst 25 minutter om alt mellom himmel og jord. Det ble en smule plagsomt til slutt, kan man si :) Litt kjedelig i lengden å høre om nye teppet til niese Katrine.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider