slitenvolvo Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 de kan jo ikke no for det da. syntes det blir litt teit å henge ut mennesker som har et psykisk problem her på forumet. x2 Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 men da skjer det jo en avvik fra værdagen ;) det som er greia. morsomt å se sånne folk som menter helt på bussen enn en kjedelig busstur hele tia. må ha litt sånn ting som skjer ellers blir jo bare rutine dager som er helt jævlig hahah! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 lol, sånne er det en del av på Xbox Live hvertfall :D Word! :P Særlig på Halo. Har ei på bussen her noen ganger som er autist. Kaller henne penge-Sølvi av den grunn at hun føler en sterk trang til å plukke opp ting, så vi sitter å kaster enkroninger nedover midtgangen, og da kommer hun alltid krypende oppover for å leite :D Er ekstra morsomt å gjøre det rett før skarpe svinger og da kaste den så den lander nede ved bakdøra, går rakt på trynet nedi der! Har faktisk gått så langt at hun har krøpet under beina mine og under setet mitt for å finne ting, tar helt av! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Word! :P Særlig på Halo. Har ei på bussen her noen ganger som er autist. Kaller henne penge-Sølvi av den grunn at hun føler en sterk trang til å plukke opp ting, så vi sitter å kaster enkroninger nedover midtgangen, og da kommer hun alltid krypende oppover for å leite :D Er ekstra morsomt å gjøre det rett før skarpe svinger og da kaste den så den lander nede ved bakdøra, går rakt på trynet nedi der! Har faktisk gått så langt at hun har krøpet under beina mine og under setet mitt for å finne ting, tar helt av! :shake Liker ikke å leke internett-torpedo, men ser jeg deg gjøre noe slikt en gang, så får du faenmeg juling. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 :shake Liker ikke å leke internett-torpedo, men ser jeg deg gjøre noe slikt en gang, så får du faenmeg juling. Må si meg enig. Hvor ligger moroa å ha kødde med en som lider psykisk? Virker som folk bare tenker på seg selv egentlig. :viske: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 :shake Liker ikke å leke internett-torpedo, men ser jeg deg gjøre noe slikt en gang, så får du faenmeg juling. Hey, take it easy. Jeg har med hånda på hjertet aldri kasta noe til henne, det er faktisk hun som har kommet å stjålet ting fra meg. Man kan ikke ha små ting som penner og slikt liggende i setet ved siden av seg når man gjør lekser der (tar 1t hver vei til skolen, så man har tid til å gjøre lekser på veien heimat), og hun kommer tuslende bort å napper opp det som ligger der og sier "Jeg tar den jeg!" Sier man noe i mot, som f.eks "Nei, du, den der er nok min", så klasker hun til med "Nei, jeg kan ta den jeg! FÅ DEN!" Det er meget irriterende. Så tar det 5 minutter, så kommer hun tuslende tilbake og står å ser etter noe å ta. Hvis hun ikke finner noe der og da setter hun seg ned i setet over midtgangen og sitter å nistirrer på personen så man føler det brenner i nakken. Så venter hun til det rette øyeblikk og slår til når man ikke følger med. Om hun ikke blir fornøyd med det hun finner av gjenglemte/gjenlagte ting går hun å roter i søpla. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hey, take it easy. Jeg har med hånda på hjertet aldri kasta noe til henne, det er faktisk hun som har kommet å stjålet ting fra meg. Hvem er så disse "vi" som du referer til i forrige innlegg? Som kaster en-kroninger til henne? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg bor da slettes ikke helt alene, selv om jeg bor utpå landet veitu ;) Har nå noen kompiser her ute, så du får banke de isteden - så skal jeg sitte å smile like mye som jeg gjør av henne når hun flyr rundt å plukker. Dette har blitt praktisert i 10-20 år eller mer nå, og hun er like plukkete hver gang hun er på nå som da broren min tok buss som da faren min tok buss. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Pul Hun Som Står Vedsiden Av Deg! Sadist! haha... Ler meg ihjel:P Dere er sjuke... Jeg veit det! Jeg har lang erfaring med detta her! "ja det la vi merke te" svakt til slutten:P hahaha... Er mange sjuke folk her i verden! Detta er da et eksempel Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 hahahahhaaha :D Er et par sånne her omkring også, så deilig å terge de :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 HAHA! eevig bra jeg møter på en gammal dame på bussn som snakker med seg selv HEEELE turen! og jeg TRUUR at hun er optatt av katter ,nevner ganske ofte pusen sin :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Word! :P Særlig på Halo. Har ei på bussen her noen ganger som er autist. Kaller henne penge-Sølvi av den grunn at hun føler en sterk trang til å plukke opp ting, så vi sitter å kaster enkroninger nedover midtgangen, og da kommer hun alltid krypende oppover for å leite :D Er ekstra morsomt å gjøre det rett før skarpe svinger og da kaste den så den lander nede ved bakdøra, går rakt på trynet nedi der! Har faktisk gått så langt at hun har krøpet under beina mine og under setet mitt for å finne ting, tar helt av! HAHAHAHA!!!! :D så evig , lattis! DANCE MONKEY DANCE Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 HAHA! eevig bra jeg møter på en gammal dame på bussn som snakker med seg selv HEEELE turen! og jeg TRUUR at hun er optatt av katter ,nevner ganske ofte pusen sin :D Det der minte meg om en gang jeg skulle hjem fra Drammen. En litt eldre kar på rundt 60 ringte åpenbart sin mor fra foran i bussen, som forøvrig var stappa full, og jeg som satt helt bakerst hørte helt klart og tydelig hva han sa. Han satt å pratet slik i minst 25 minutter om alt mellom himmel og jord. Det ble en smule plagsomt til slutt, kan man si :) Litt kjedelig i lengden å høre om nye teppet til niese Katrine. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 hahaha, JEG HAR HVERT UTAFOR SÅNNE FØR JEG SKJØNNERU! DU LURER IKKE MEG!!!! hahaha Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 HAHAHAHA!!!! :D så evig , lattis! DANCE MONKEY DANCE hva som er morsomt med det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg