Gå til innhold

Gal Dame På Buss

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

skulle likt å se en av dere krabbe opp og ned midtgangen på en buss å lete etter kronestykker jeg kastet til dere.

å det kan jo fort skje, selv den smarteste mest stabile personen kan få psykiske lidelser.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha, har ei sånn her og. Tror hu har tourettes syndrom eller noe. Banner og skriker og blir fly forbanna for bagateller. Kan sees på som god underholdning, men jeg synes egentlig mest synd på dama...

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en av de her å:P En dame i 30-40 årene som kommer på bussen hver morgen. Og hun vet hvor absolutt alle skal av på veien. Og hun sliter med det at hun bare MÅ trykke på STOPP knappen. Og hvis hun ser at en annen trykker før hun, sender hun vedkommende de styggeste blikkene:S Synes egentlig ganske så synd på sånne folk:( Utroli kjipe liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en sånn luring på bussen hjem fra drammen noen ganger, han sitter å sier han skal ta med seg kniv på bussen og drepe busssjåføren for å få en slutt på røde busser.. en gang tok han tak i meg og kløyp meg, også skreik han: MMMMMMMMMMMMMMMMMMERRABITT.

sånn det er med kollektiv trafikk, møter sjuke folk og blir sjuk pga minusgrader i bussen, helt sjukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hu på bussholde plassen i lillestrøm i forje uke eller noe.. hu snakka til seg selv hele tia.. å når vi satt på bussen sa hu: ja nå er vi på blakstad, ja sanlig meg vist nå er vi på blakstad.. hu er så lettis... filma det men fikk ikke med hu bare lyd..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten bare tatt buss i Østfold. Men slipper de ikke av folk bak der, eller hvorfor ble ikke døra åpnet?

Edit: Nå slo det meg, var det ikke holdeplass?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider