brennracing Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei! Har en corsa A 1,6 GSI rallybil. Tenkte jeg skulle høre med noen her om det var mulig og få til kortere (altså mindre flytt på girstanga) mellom hvert gir? Har 5 trinns kasse. Har også tenkt på og sette inn servo og kort styring. Noen her som har erfaring med dette? Håper på svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Kort giring får du tak i ja, ha det til min. Tror jeg bestilte det hos sandnes motorsport eller no lignende navn. Kortstyring kan du kjøpe fra quaife, men bruker du tannstang fra corsa B med servo er det kortere utveksling på den forhold til de uten servo. Har ei sånn tannstang liggende som skal brukes på min. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Er det mye jobb å bygge om til corsa B servo på corsa A?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Får å få på tannstanga må du lage hulle i torpedoveggen litt større tror jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 aaaahaa.. ja men da får jeg prøve og høre med dem da;) Tok ut gir overføringa nå i sta for og kikke om det gikk ann og få til no heimmekk.. Men likere og få tak i noe ordentlig. Du som driver med corsa`er oppi hunndalen ell Corsa Tuner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Stemmer det ja, pusler med litt corsa prosjekt stadig vekk. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hehe.. bra at det er igjenn noen oppi her som fortsatt har sansen for opel ;) Har vel kanskje noe tips på og få litt mer liv i 1.6`n og du da? Skal sitte 140 i den nå. Går jo greit nok men synes den er litt tam når man får girt 3 og skal opp i litt fart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har aldri trimmet 1.6, kjørt med c20xe og det drar bra i corsa:) Solgte godbilen med xe en stund før jul, men skal bygge en ny nå. Kommer til å bruke 1.6 i den så alt er godkjent. Har skaffa meg Irmscher sprint kit bredding som skal på. Hadde hvert artig å sett en rally rigget corsa for n oen flere ideer. Har matter cup bur som skal inn i den jeg skal bygge nå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg