Marius Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Bygger fortiden et Blitz intak til Mr2 SW20 3S-GE.. Dette går ut! Dette går inn: 'Alt' orginalt Toyota plast er borte... vi får se åssen lyden blir når det blir ferdig... skal holde folket oppdatert her..:!:cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 godis under lokket er på plass... mere overnifra hva hjemmer seg inne her tro? en sånen ja... onfiredevi Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 enda mere.... JA DU GJETTET RIKTIG!! yodude yodude Powered by: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Får alle som kjøper Blitz luftfiltret sånn "bokstav kit" til å rån opp bilen med ;) Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 ;) ja de følger med mot tileg i prisen! :cool: De koster 50$ i Usa, dyre greier...meen kult....yodude Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Fin bil! Mangler en turbo, 93+ baklykter og felger... men ellers... fiiin bil! ;p Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 har du Mr2 turbon dk2?? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Blitz Badge tuning er et must.... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk2 Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Nope, ikke enda iaff. Har planer om å importere en 93 eller yngre turbo fra sveits eller tyskland. Regner rundt 180-190.000 for en fin utgave. + shitload i styling. Men rundt 250.000 så er bilen temmelig fin. Er på efnet (#oslo) med samme nick btw :) Siter //dk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scamp Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 SCAMP`s MR-2 den d er bilde av er min Å den lyden du får av et Blitz filter er ubeskriveli. Det romler å brøler værre en værst. Det er HELT :eek: SINSYKT:eek: Felger å dekk komer til someren. Har ikke sjekka hva som er max av bredde å tommer enda så jeg veit ikke helt størelsen. men fett skal de bli. Å så kommer d nytt effektanlegg å grenrør så....NOS---> (+ en del småtteri) å etter d er d bare å stylen ... :cool: :cool: :cool: :cool: Siter Scamp kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 her har du videon vi tok !:o) MR2 med Crazytuning.com custom Blitz intake Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Hva gjorde du med det lille ventilasjonsrøret (vises i de to øverste bildene dine) og den pluggen som går inn i den originale filterboksen? Jeg lurer på å lage et inntak selv. :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Fjerna som sagt all orginal toyota plast som har med luft inntaket og gjøre. Sensorene sitter i det nye rør opplegget. Sitter igjennom den ene skjøten om du kan se det der... :D Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Det enkleste er et avløpsrør til takrenne, ca 0.5 m langt, kappe gummislangen fra gasspjeldet et par cm etter flexien og borre hull til føleren. Lage en arm som holder røret ca slik: Tok bare et par timer en kveld (Med røykepauser seff). Lager akkurat samma lyden som på video`n, den er like morsom enda 1,5 år etter... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Er det den originale temperatursensoren? Er det den sensoren som syns i bildet her? Jeg tenkte å lage en "catch-can" av aluminium til vent-røret. Erling: Så ikke bildet ditt før etter at jeg postet. :) Hva gjorde du med sensoren? Er den unødvendig? Jeg er ingen motorguru. :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg