kim-stian Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har ikke lys i bryterne for varme, vifte hastighet etc men hvordan skal jeg skifte dem (er en galant fra 94 G7?) er det bare å dra ut bryterne som sitter der eller, for de sitter som f.... Har prøvd å skru ut hele greie, men fant ingen pærer der heller..all hjelp mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Lag en bruker på mitsubishiklubben så får du et forum som viser deg dette :) Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-stian Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Lag en bruker på mitsubishiklubben så får du et forum som viser deg dette :) den guiden gjelder for modellen fra 1990-1993 og ikke min modell desverre, men skal alikevell prøve meg der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ekke stor forskjell om man legger sjela til på di bilene :D Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 gå på forumet som k3nt nevnte, og videre inn på galant-forumet. der finner du en topic som heter noe sånt som "skifte lyspærer i g7 instrumentpanel" elns. der har MisterTwo skrevet en fin beskrivelse for G7, brukte den samme på min. er forresten bare én pære til varmeapparatet. lysbryting er fysikkens virkemiddel brukt for å få lys i alle tre bryterne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg