Turboed1 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Har du foretatt deg noe videre i sakens anledning, Turboed1?Tatt noen telefoner,skal faktisk ta flere i morgen,hvor jeg muligens får tak i en som kan grunnlegge hvorfor...eller ihvertfall hvor jeg skal henvende meg videre. Papirmølle...som alltid. Alltid litt kasteball også... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 hva var grunnen til inkrevningssentralen kom inn i bildet?? Og BTI: hvilken instans jobber du i? skulle refinansiert litt gjeld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Og B.T.i: hvilken instans jobber du i? skulle refinansiert litt gjeld ;) Jeg jobber med salg, men kan tilby finans som et betalingsmiddel for varene jeg selger. Derfor har jeg tilgang til kredittsjekksrutiner o.l. Så refinansiering må du nok ta hos andre:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hva var grunnen til inkrevningssentralen kom inn i bildet?? Med 12000 kroner i utbetalt stønad '07 og langvarige sykemeldinger og lang dagpengeperiode etc så er barnebidrag ikke akkurat den regninga man setter først i køen... og da blir de krigerske. Hadde litt gjeld hos de før også,knappe ti lapper som jeg skulle ta forbrukslån for å dekke (var ikke rik før heller...grunnet en av mine flotte,tidligere arbeidsgivere) men jeg fikk ikke et sånt lån,på enorme 10K over to år...selv om jeg hadde jobb,fast inntekt og ingen anmerkninger. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg