Raggarn Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 må ha komplett lykt og den delen som blinklyset og parklyset før fredag, hvis noen har eller veit om noe ring på 99159744, eller svar her så fort så mulig... i oslo/akershus område! eneste skroten i nærheten hadde bare 88modell, må ha til 90modell eller litt nyere... Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har. 90 mod. Nye typen. Men i bergen, så er vel for langt vekke. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 ja er nok litt langt vekk, men jeg er ikke sikker på om 89mod passer oxo... har du bilde av fronten til 740`in Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg