Gå til innhold

dårlige dør håndtak(ytre) :(

Ranger emnet

tor_eriko

Anbefalte innlegg

plages med å komme inn i bilen.. Er en 87mod Audi 100 2.2 Turbo

E bare venstre bakdør som æ kommer mæ inn fra, og vis jeg presser håndtaket på fører døra inn på samme tid som jeg trekker så får jeg den opp med litt tukling.

Lurer derfor på om det er noe jeg kan justere på?

Hvor kan jeg skaffe nye håndtak?

Lurer også litt på om grunnen til alle håndtaka så og si ikke funker om det kan være fordi sentrallåsen ikke funker?!

Er ny på alt med Audi.. så må unnskylde så mye :D

-86mod Volvo 740 b230e

-97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dørhåndtakene tror jeg må være en stor svakhet på denne bilen. På 3 år har jeg byttet ca 10 håndtak på to biler. De har en tendens til å fryse istykker om vinteren. Heldigvis har norsk bildelesenter billige håndtak. Sjekk siden dems.

Takker og bukker :D skal sjekke der!

Men hvor får man tak i slanger til sentral lås systemet? oppdaget netopp det va iallefall en ødelagt slange og pumpa va koblet ut..

-86mod Volvo 740 b230e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. Tror ikke det er noe bildelesenteret fører.

Jeg har og omtrent samme problem. Sentrallåsen funker noen ganger, andre ganger må jeg inn å låse passasjerdøren(for den funker på alle unntatt førerdøren) og så låse førerdøren.

Kanskje det hadde vært en ide å bygge om til elektrisk sentrallås. Det får man jo billig overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. Tror ikke det er noe bildelesenteret fører.

Jeg har og omtrent samme problem. Sentrallåsen funker noen ganger, andre ganger må jeg inn å låse passasjerdøren(for den funker på alle unntatt førerdøren) og så låse førerdøren.

Kanskje det hadde vært en ide å bygge om til elektrisk sentrallås. Det får man jo billig overalt.

Jepp! skal se hva jeg finner ut :D

Men takker for hjelpen

-86mod Volvo 740 b230e

Lenke til kommentar
Del på andre sider