Lille Ole Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei folkens! Jeg kjøpte meg en RF P400-4 4kanals forsterker i går. CD-spilleren min har en RCA utgang og den bruker jeg til basskassa. skal bruke 4-kanals'n til å drive komponentsett og 6*9'ere. Det jeg lurer på er om det går an å bruke en sånn omformer som gjør om de vanlige høytalerutgangene på spilleren til RCA? Gain'en går opp til 11 Volt. Er dette tilstrekkelig? Skal bruke dette bare til jeg kjøper ny spiller. Kom med innspill! Lille Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja, du kan bruke det, men det er selvfølgelig ikke optimalt... men greit frem til du skaffer ny spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Takk for svar. Noen som vet hvor jeg kan skaffe en slik omformer av ok kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hjemme hos Bill Gates eller NASA ville jeg tippa :D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 http://www.iceaudio.no/?func=varer&ID=126&PHPSESSID=ce27e66bf4b3e28a96df288fee0683d9 Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg