Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kongebra spill dette!!

De som har kommet så langt... hva gjorde dere med valget mellom å ta ut Dwaine og Playboy X? Var jo et hypervanskelig situasjon å havne i da.

Jeg endte med å prøve begge alternativene (skru av autosave).

$25000 - for å ta ut Dwaine

Leilighet med plass til 2 biler til - for å ta ut Playbox X (hans leilighet)

Knerta første Dwaine, fikk pæng og ble uvenn med PX...

Knerta PX, fikk leiligheten og bestevenn med Dwaine...

Min anbefaling er å knerte Playboy X. :)

Åja, Sultan RS er jo utrolig rå bil... lydmessig. ;)

Tips: Spør Brucie om race, kjør rundt i en annen bil enn den du har tenkt å race med. Kjør å let etter kule biler før du kjører i startfeltet. Har startfeltet sportsbiler, så er det mye av dem på veien plutselig. :)

Det var slik jeg stjal meg en Sultan RS, Turismo, mm. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

falt litt langt i sta.. dvs fant et bygning med helikopter på og tenkte jeg skulle lande og bytte helikopter.... dårlig ide.. endte med at jeg krasja begge helikopterene. og ned er det jo ingen vei, siden vinduspusse heisen sto på bakken :hammer.. bare og hoppe da.. endte med et laaaangt skrik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet noe spesielt? Sånne "easter egg" ting?:P

Har funnet kongebilen Sultan RS bak en garasje i skogen:P Må være noe av det kuleste å kjøre til nå:)

ta et helikopter og fly til frihetstatuen

Fly sånn at når du hopper ut så lander du på den øverste platået ved foten til selve frihetsatuen.

Sjekk skiltene ved døra også gå inn

Sier ikke mer siden jeg ikke vil ødelegge morroa ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult... hehe

Opptaga en feil med spillet forrigje dagen.

Fikk en tlf med beskjed om og plukke opp Roman. Så jeg rappa en bil med pasasjer.. Pasasjeren rakk jo ikke hoppe ut, før jeg spant avgårde... Hehe. Det som da skjedde når jeg kjørte inn i den pila for og plukke opp roman, var at spillet låste seg.. bare og restarte maskina.. Har ikke prøvd det igjen men. Har jo sett at folk som du har med deg river opp dører og kaster ut folk de og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider