Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ok, håper det da, du kan kanskje fortelle meg hvordan jeg kommer på nett med PS3 også? må ejg melde meg inn noe sted og sånn eller? har så klart nett hjemme siden jeg skriver her nå :)

Ole

Har desverre ingen anelse om hvordan det er på Ps3:) Men hvis du tenker på hvordan du aktiverer multiplayer på GTA 4 så blir dette gjort via mobiltelefonen.

Du kan jo prøve å søke på nett osv? Google er grei å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på Ps3.. men senere i spillet får du ny mobiltelefon du kan ta bilder med. Men det går ikke an å lagre disse bildene.. Litt kjipt, da det er masse morsomt å ta bilder av:)

Som i dag da jeg så en gate der det sto 20-30 Corvetter parkert rett vedsidenav hverandre i en gate...

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i dag da jeg så en gate der det sto 20-30 Corvetter parkert rett vedsidenav hverandre i en gate...

Ja, legg merke til en ting. Dra kjørende til safehouse nr.2 (South Bohan) du får (altså da Nico og Roman må rømme til første gangen) med en hvilken som helst bil. Da vil du se en haug av samme bil. Litt kult når man skal ha flere av samme bilen.

Merk også at man kan fortsatt lagre 2 biler ved den første leiligheten sin parkeringsplass. Kjekt å kunne ta vare på spesielle kjøretøy. 2 kjøretøy på hver P-plass ved leilighetene.

Det e så fet dette spillet... helt sykt detaljert.

Regner med at folk har funnet Ferrari (Grotti i spillet) butikken på Middle Park East..? Rett over Persus klesbutikken. ALLTID en haug med Grottis der. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har noen av dere opplevd at bilene på parkeringa har blitt borte? jeg hadde en porsche ved leilighet 2 som bare ble borte... når man spiller over nettet på Race eller GTA Race så er det spessielet mye bra biler som er parkert og som kjører rundt:)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, grottibutikken er classic, tar meg alltid en bil der før jeg saver, slik at jeg har en stående utenfor huset når jeg loader igjen!

De oppdragene fra Stevie der du skal finne biler er kule da, jeg skaffet ham Infernusen som han skal ha i første oppdrag, og siden jeg kjørte veldig pent opp der og ikke var borti noe, så fikk jeg 33000 for bilen :)

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg sliter med å finne en av bilene på sms'ene.

Hos meg er det en Intruder. Den som skal være ved Liberty city Transportation Authority eller hva det heter.

Noen som vet hvor jeg finner den?

Har funnet på kartet, men ikke bilens nøyaktige plassering.

'90 Peugeot 205 1.9 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider