Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

Du trenger forresten ikke ringe 911 for å få bilen til å starte igjen, kan ringe hvem som helst eller bare "1" for den saks skyld..

det er IKKE cheat, blir iallfall ikke regna som det av spillet ^^,

Helt genialt spill forresten, spilte litt GTA VCS i sta og der blir ALT helt overfladisk og alt for robotaktig, byen lever ikke.. og for å ikke snakke om skademodellen på biler...

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

midtown madness er stort uten innhold det.. steike og dårlig det var, når en tenker tilbake:D

GTA4 kan man jo kjøre rundt i times vis og bare se på små små detaljer og morsomheter, sånne ting du legger merke til når du har spilt noen gta spill. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor skal man ta bilder hvis det ikke går ann og se på de?

er det noe sted i det hele tatt man kan se de bilden man har tatt? skjønner ikke poenget med det drit kameraet jeg, utenom i det oppdraget da så klart....

Ole

kan vel bruke bildene til å søke opp personer i politibilene mener jeg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen triks for å få seks stjerner med polti etter seg?

Jeg kjøpte spillet dagen det kom ut, men synst ikke det var noe tess. Satte meg ned et par timer med det i dag og da begynte det å bli litt mer liv i spillet.

Men det jeg sku si var hvertfall at på de to-tre timene jeg har spillt så klarte jeg å få seks stjerner med snut ved å krasje en gang! Var under oppdraget da jeg skulle stjele den Balista Compact bilen til Vlad og kjørte litt feil, så jeg kjørte opp på motorveien i en helvetes fart og der var det en slik veisperring for at man ikke skal komme over på neste øya eller noe.

Jeg klarte hvertfall ikke å stoppe eller å treffe muren men sklei midt mellom de to betong blokkene og smallt i politibilene. BANG der var det seks stjerner og full baluba, varte vel i 90sek sikkert:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte spillet dagen det kom ut, men synst ikke det var noe tess. Satte meg ned et par timer med det i dag og da begynte det å bli litt mer liv i spillet.

Men det jeg sku si var hvertfall at på de to-tre timene jeg har spillt så klarte jeg å få seks stjerner med snut ved å krasje en gang! Var under oppdraget da jeg skulle stjele den Balista Compact bilen til Vlad og kjørte litt feil, så jeg kjørte opp på motorveien i en helvetes fart og der var det en slik veisperring for at man ikke skal komme over på neste øya eller noe.

Jeg klarte hvertfall ikke å stoppe eller å treffe muren men sklei midt mellom de to betong blokkene og smallt i politibilene. BANG der var det seks stjerner og full baluba, varte vel i 90sek sikkert:P hehe

Det trikset funker relativt dårlig for meg nå tror jeg..

beste blir vel å kjøre inn på den poltisaken i Algonquin, få fire stjerner for så å finne er bra sted...

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på Sultan RS, så er skjult bak buskene bak garasjen i det forlatte herskapshuset helt nord i Alderney. Karbonpanser og man hører dumpventilen når man kjører, ganske rått! Er også en "vanlig" versjon man finner tilfeldig ute på gatene, dog uten karbon og dumpventilen. :)

Forresten :)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på Sultan RS, så er skjult bak buskene bak garasjen i det forlatte herskapshuset helt nord i Alderney. Karbonpanser og man hører dumpventilen når man kjører, ganske rått! Er også en "vanlig" versjon man finner tilfeldig ute på gatene, dog uten karbon og dumpventilen. :)

Forresten :)

Og etter at du har funnet den der så vil den kjøre rundt i Alderney som alle andre biler.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider