Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan noen gi en bedre forklaring på gate el likn på hvor den sultan rs står, finner ikke det huset

Helt nord i Alderney, der det er litt skog og klippene møter havet. Der er det et forlatt herskapshus i enden av en av veiene. Bak garasjen så står det en Sultan RS.

I et at oppdragene til Phil Bell så skal du hente noen våpen i den garasjen, men du blir avslørt og får 4 stjerner med politi.

PS: Fikk et artig Ahivement her om dagen: Let sleeping Rockstars Lie :D

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen gi en bedre forklaring på gate el likn på hvor den sultan rs står, finner ikke det huset

hvis du stikker på den linken en over her posta så ser du flere filmer på youtube. Der er det en film av åssen du skal finne den.

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyte 20 stykker med pistol i Online Ranked Deathmatch.

Var ca 16 stykker på Happiness Island, alle våpen, 20 minutter.

Når vi er ca halveis, så blir alle respawna på det samme stedet, noe som gjør akkurat den plassen til et komplett kaos. Det var selvsagt enklest å skyte med pistol, og etter litt så fikk jeg Achievementen.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk endelig surra meg til å kjøpe dette spillet for et par dager sida.

Kjempemorsomt spill, begynte litt treigt men..det kom igjen etterhvert.

Masse detaljer og veldig virkelighetstro (ikke det at jeg vet hvordan det høres ut å få en 120kg amerikaner i frontruta men)

Eneste kjipe er at jeg klarte å bli banka opp av en taxisåfjør, nærkamp er noe jeg absolutt IKKE får til :deng

Også tok det litt tid for å vende seg til bilkjøringen, VELDIG dårlig svingradius iforhold til andre GTA-spill :)

Men helt klart, tøft spill!

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider