Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No`n som har hørt no om at microsoft kan låse xbox`n din på et eller annavis hvis dem får sporet opp at du speller med piratkopierte spell på nettet? (på live)

Fetter`n min sa no om detta at d hadde skjedd med en kamerat a han, stussa litt på detta:watchout

Har hørt at de sperrer live accounten din.. Men btw.. hvorfor lurer du? er du virkelig så gjerrig at du ikke vil bruke usle 379,- på et såpass bra spill? Cossien dyr i forsikring eller?:ssip:

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å kjøpe spillet, men lurer på om de er utsolgt over hele byen. Noen som vet prisen hos elkjøp, expert og spaceworld? Regner med spaceworld er dyrest som vanlig?

Elkjøp koster det 379 :P Jeg bestillte fra Cdon til 539:P sendte inn igjen den gitt :P

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spillet blir visst enda tøffere etter 10 timers spilletid har jeg hørt

Pokker, det er der jeg er nå :o

Uansett så spilte jeg litt multiplayer i går kveld; Cops n' Crooks. Anbefales på det sterkeste, du har ett politilag og ett mafialag der mafiaen skal få bossen sin til et kjøretøy (helikopter eller båt) uten at politiet får drept han. Altså oppimot 8 mot 8! :disco

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp hadde hundrevis av kopier stående og flere pappesker fulle av spill. (elkjøp lørenskog). Kan også nevne at elkjøp har kjøpt et enormt antall collectors edition også. Og det faktum at dem selger spillet for 379.

Jeg hadde ENORME forventninger for spillet og det er laaangt bedre enn forventet. Det er morsomme detaljer og oppdage hele tiden og storien er dritbra :D

Alle reviews jeg har lest hittils har gitt terningkast 6 eller 10 av 10 :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider