Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet

john84

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er aldri noen som blir med på mutiplayer da? (unntatt deg momo)

har ca 20 i lista mi som spiller GTA, jeg inviterer alle, og det kommer to stykker. Hva feiler det folk?

Ruteren min vil ikke gi xboxen nett.. så det er min grunn (Desuten har du heller ikke invitert meg^^)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTA4 online er dritkult da, hadde blitt vanvittig mye bedre med mer folk :) Er bare å kaste ut invites urabus, jeg er med på alt online jeg. Jeg har også bestemt meg for å få 1000 poeng i det spillet her, så da må jeg jo spille en del multiplayer :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri noen som blir med på mutiplayer da? (unntatt deg momo)

har ca 20 i lista mi som spiller GTA, jeg inviterer alle, og det kommer to stykker. Hva feiler det folk?

jeg kom jeg.. Men han fyren som hadde game starta jo aldri da >_<

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å legge meg til på online, samme nick som på forumet.

Men det som er er at jeg ikke har nett der ps3 står akkurat nå, skal flytte den ned et sted med full dekning snart :D

Har en ps 3 til rett ved siden av trådløse routeren men det suger å spille på 20" gammel dritt tv når man kan spille på 42" panasonic plasma. Selvom det egentlig også er noe driit, blir snart sony w4000 :D

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har klart oppdraget kalt "The Snow Storm?" Er for hu elizabeth.. Kommer meg inn dit uten problemer.. dreper alle og tar både liv og armor.. når jeg skal ut igjen så plopper det opp med purk i fra alle vinkler og kroker og skyter meg i hjel.. synes det er litt vanskelig å finne et dekke når jeg har 4 politi etter meg fra 4 forskjellige retninger!

any tip?

PS: Noen her som har sjekka ut http://www.whattheydonotwantyouknow.com på internettkafeen rundtom i Liberty? Fint hjelpemiddel til å klare 100% ;)

åja faen, det er på spillet man skal skrive det, var ikke rart at jeg fikk "siden finnes ikke" da hehe.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at de sperrer live accounten din.. Men btw.. hvorfor lurer du? er du virkelig så gjerrig at du ikke vil bruke usle 379,- på et såpass bra spill? Cossien dyr i forsikring eller?:ssip:

De sperrer ikke live accounten. De gjør at 360en blir ubrukelig på xbox live. Slik at du må kjøpe ny 360 om den blir bannet (blokkert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider