turbotassen Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Anbefaler Simarud. Men dem selger ikke blålys til privatpersoner! ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Inhen som vil ha snutlys vel? Vanli folk prøver å komme seg unna sånne lys. Men for all del. Søk på ebay.com der er det my stæsh. :volvopower: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Anbefaler Simarud. Men dem selger ikke blålys til privatpersoner! ;) Simaruds utstyr suger, både med tanke på kvalitet, driftssikkerhet og betjening. Anbefaler FernoNorden istedenfor... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Simaruds utstyr suger, både med tanke på kvalitet, driftssikkerhet og betjening. Anbefaler FernoNorden istedenfor... Er ikke ubetinget enig med deg (her heller;) )Simarud var dårlig på det aller meste før, men nå virker det som de har stell på sakene. Ferno Norden er bra det også, har dog ikke vært så mye borti dem Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er ikke ubetinget enig med deg (her heller;) )Simarud var dårlig på det aller meste før, men nå virker det som de har stell på sakene.Ferno Norden er bra det også, har dog ikke vært så mye borti dem Nei, jeg har ikke ubetinget altoverskyggende peiling heller. Men alle jeg kjenner innenfor politi, brannvesen, ambulanse og militærpoliti er misfornøyd med Simarud, og har vært det i en årrekke. Det kan dog tenkes at det har bedret seg de to siste åra. Jeg vet i alle fall at biler som ble levert så sent som i 2005 var rigga med ræva blålys (dårlig synlighet, dårlig holdbarhet og driftssikkerhet) og enda mer ræva betjeningspanel. Ferno Nordens "Police Commander" fungerer mye bedre og er myyyye mer intuitiv enn Simaruds merkelige flip- og skru-brytere ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Flip og skru er nok utdatert Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Flip og skru er nok utdatert Håper det, men de leverte det i alle fall i 2005 ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerboy Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Litt off topic men. Jeg synes Simarud sin side virker mye mer oversiktlig og nyere enn Fernonorden sin. Dem har jo også levert en del politibiler så dem kan vel ikke være så dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Blinker blått alle sammen...peis på sier nå jeg! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg har hørt at lappen du ryker, kammerat av meg faren te kammerat av meg er politi og han sa de tokk lappen vist de så noen kjørte med blålys og han er ikke en som bare sier slikt for og skremme han er ganske ærlig av seg, hørt av flere troverdige og at den ryker. Kanskje litt anderledens vist man bor langt uti bøgda uten noen biler ikke veit jeg. Men her i porsgrunn tar de den ivertfall. Vel, kamerat kjørte med blå strobe etter biler osv i Drammen. Ble jo såklart stoppet tilslutt, kun tilsnakk og beslag av stroba. ;) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Anbefaler simarud :) Veldig god service til meg som privatperson, og den "billigmodellen" jeg har (SIMA 2000 elns fra FedSig) fungerer fett den ;) Lave priser også Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooklyn Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Inhen som vil ha snutlys vel?Vanli folk prøver å komme seg unna sånne lys. Men for all del. Søk på ebay.com der er det my stæsh. :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg