Gå til innhold

jetta 1,8 gl 1990 prosjekt:)

Ranger emnet


richars_87

Anbefalte innlegg

ja da har jeg gått fra golf 2 til jetta:) har ikke fått tatt bilder av den enda men det kommer. er ikke mye og gjøre med den. har nå hatt den et par måneder. men har et dilemma. motoren GÅR ikke som den skal. den kveler seg når jeg gir full gasss og hvis jeg holder gassen litt inne så går den på fult. men motor ytelsen er helt ræva. har byttet forgasser og prøvd og stille tenninga og det hjelper ikke. har også sett på andre ting som det kunne være men det er ikke det. så har nå forstått at motoren er rett og slett på vei til og ta kvelden. er det noen som vet eller har hatt samme problem så si ifra:) jeg har kastet inn en del anleg alt men det er gjort på en jalla måte. skal etter hvert finne et sted og stå inne og bygge profft. driver nå og tar lastebil lappen så er ikke så mye tid til overs.

 

utstyr: sentrallås

alarm

 

anleg: pioneer dvd spiller

4 pioneer 6*9 i hattehylla, har kunn montert 2 til nå

pioneer front sett

pioneer 3 veis i bakdørene, venter med og montere

2 forsterkere

3 10" bassere i en basskasse. et møkka merke men blir

snart byttet i pioneer det også.

 

planer: skal ikke gjøre så mye med den. bytte motor, sette på

nye fangere bak/forand. også lakkere den. få tak i noen

kule felger. innvendig skal jeg gjøre mye men det blir

overraskelse når jeg starter. har spesielle planer.

 

bilder kommer etter hver som jeg får tid til og ta. er ikke så gøy og ta bilder av bilen i dette været som den ser sånn ut hehe. det er bare og komme med tips hvis dere har det:)

 

 

HPIM0366.jpg

 

HPIM0365.jpg

 

HPIM0364.jpg

 

HPIM0363.jpg

 

HPIM0362.jpg

 

HPIM0361.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg idag fått tak i VR6 som er byggd om til turbo. sitter bare og venter på pris:) gleder meg som en unge hehe.... har også knust golf i helgen hehe

 

knusegolf.jpg

 

endamerknusegolf.jpg

 

var sinnsykt morro. bruker den som delebil hehe. kommer mer bilder av hvordan den ser ut nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nei men måtte jo knuse den bilen som har sviktet meg:D hehe hadde heller knust bmw men hadde ikke en til stede:D hehe da går faktisk ikke jettaen mer heller. traff grøfta i 100 km/t men eneste skaden er at motoren ikke vil starte mer:S hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår