Gå til innhold

Lakke for meg ?

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som vill lakke en front fanger og en side skjerm for meg?

eventuelt betaling / kasse pils :P?

vet ikke hvor mye lakk jeg trenger og det der.. jeg kjøper lakken og dere sprayer på :)? sounds fear to me :)!

eller eventuelt om dere vet om noen steder det er litt billigere å få lakkert!

Mvh

Andreas / Titus

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar har reist litt rundt nå på forskjellige steder alle sier de lakkerer .. men alt havner vist på

Speic Billakering på brobekkveien i oslo. delene blir vist sendt ned ditt uansett hvor du lever det virker det som.

men skal ringe høyby auto i morgen og høre også:)

ps vet ikke hvor face motorsport ligger.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakka en front engang jeg, kjøpte lakk spøyte til 200kr og lakk for 400kr. Pussemaskin på biltema til 150kr. Første gang jeg tok i en lakksprøyte, og resultatet ble skremmende bra! Hvis du ikke er opptatt etter at det skal være HELT perfekt eller ikke tør..

Men etter min mening er det bedre og lære og feile og få det til bedre og bedre med tiden.. Pluss at det er moro:)

Foto0528.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fronten blei absolut ikke ille det må jeg si :)

men tenker nokk du gjorde dette på sommern og tempraturen har visst en del å si når man skal lakke.

har ikke oppvarma garasje så tviler på at det blir like bra resultat som deg :).

har en golf 2 prosjekt bil jeg driver på med som jeg skal få hjul på og få trillan ned til meg i våren, den skal jeg hell lakere selv for å trene på sprøyte og diverse. trening gjør mester:)

ringte høyby men prisen var helt lik alle andre lakk steder. så nå blir delene sendt antageligvis i morra til speic lakk i oslo :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakka en front engang jeg, kjøpte lakk spøyte til 200kr og lakk for 400kr. Pussemaskin på biltema til 150kr. Første gang jeg tok i en lakksprøyte, og resultatet ble skremmende bra! Hvis du ikke er opptatt etter at det skal være HELT perfekt eller ikke tør..

Men etter min mening er det bedre og lære og feile og få det til bedre og bedre med tiden.. Pluss at det er moro:)

Foto0528.jpg

øhh... kaller du det skremmende bra? det ser jo forferdelig ut.. den finishen der klarer alle å få til..

den er matt å fæl, å i feil farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider