Memo811 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Skulle gjerne hatt dobble eksospotter på TT'n, da jeg har den med bare en. Synes de doble ser mye fetere ut. Vet noen hvor man får kjøpt det? Siter -BMW 318i (M40) e30 Facelift (solgt) -VW Golf IV 1,9tdi Highline (skal selge snart) -MB190e 2.0i (store planer for denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 simons tror jeg har sett har slikt ihvertfall. Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg handlet Miltek. Utrolig god passform og ikke minst rustfritt kvalitet. Anbefaler det å evt. bestille fra Awesome-gti.co.uk Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg