lars-frr Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Den forbanna alarmen piper faen meg hele tiden. På Lørdag kjøpte jeg nye batterier til egge fjernkontrollene da ingeng av de lenger funket. Men så idag tidlelig så funket ingen av de igjen :( Resultat bilen står hjemme og jeg sitter her .... Så nå gidder jeg ikke å bruke den alarmen mer , men jvordan kobler jeg den ut ???? Ps: Bill Clinton spiste lunsj 50 meter unna huset mitt idag :) Han kjørte forbi soverommet mitt ... Følte det var verdt og nevne Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Husker jeg ikke helt feil: rød svart ledn. + hvit grønn ledn. det er startsperra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Kan jeg bare kutte av de eller ??? Kanskje ikke så smart , men det gir jeg faen i Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 du kan koble de sammen. en liten ledningsbit med en hann-kabelsko i hver ende fungerer ypperlig. hvit/grønn og rød/sort sammen ja. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Dro på snap drive idag , de skulle f meg ha 1000 spenn for og koble den ut ... lol Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 D er nå for helvete bare å nappe sikringa..... Vanligvis legger de en flatsikring i nærheten av boksen en plass..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Fikk en kar til og teste det , men det gikk ikke , fikk koblet ut alrmen , men bilen ville ikke startet ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 kom innom meg, så skal jeg koble den ut for en is... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Kan jeg godt :) Hvor bor du , så skal jeg ta med 2 liters sørlands is Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Bor på grunerløkka, jobber på helsfyr. Men, har du funnet alarmen? selve hovedenheten? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Har funnet hornet som lager lyd :) Hvis det hjelper , men er ikke sikker på hvor enheten er , hvis det da ikke er den .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 ligger mest sannsynlig under rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 over sikringsboksen, se der.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Skal sjekket etter på , men hvordan ser den ut , ser jeg den med engang eller ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Sjekk Pm G60turbo Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg