AndreLuddvik Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Det blir volvo treff 02/03-08. Sted: Lagunen parkeringsanlegg Med fare for endring Tid: 13:00 Ta med penger til volvo kortesje gjennom drive in, på mc'en! Hvis folk føler at denne datoen passer, legg igjen en liten notis her i tråden! Spre beskjeden! Er kun lov med Volvo, av all årgang! Det vil bli prøvd på en organisering etter modell... dette går på eget initiativ. Så se hvor din modell står! Ta med glede og entussiasme! Har du deler til overs, ta dem med i bagasjen! Må bare beklage evt. skrivefeil her: Vi er ikke perfekte fordi om vi kjører volvo Kontakt person: André Hillestad Tlf: 997 16 895 Hvis noen skulle mene at dette er i mot noen av norges lover, med tanke på offentlig samling og lignende. Gi beskjed snarest... så vi får dette så lovlig som mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg er med hvis jeg har fri! :) Er åpent til parkeringen da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Lagunen er lagt på IS.... fikk negativt svar på min søknad om å være der noen timer... så da holder vi oss vekke. Dere kan følge treffet her: volvo forum: http://www.forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=13733 her blir det fortløpende oppdatert med nytt sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg