Morphinytry Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som har erfaringer med 530D E39 1999->? Lyd(dieseltikking, motorkvalitet) Understell Rust(regner med at det er likt som de andre E39 modellene?) Det er jo en rekkesekser dieselmotor som står i disse, men er bekymret for om det er sånn voldsom diesellyd i dem Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Noen som har erfaringer med 530D E39 1999->?Lyd(dieseltikking, motorkvalitet) Understell Rust(regner med at det er likt som de andre E39 modellene?) Det er jo en rekkesekser dieselmotor som står i disse, men er bekymret for om det er sånn voldsom diesellyd i dem Hei. Har nettop kjøpt meg en 530 DAT 2001 modell. Når det gjelder lyd så er den overaskende lav til å være diesel og stor motor. Har sammenligna lyden med en 1,9 tdi audi a6, jeg må si a6 var høyre. Jeg har ikke eid den lenger enn 5 uker, men er veldig fornøyd så langt. Masse power og god komfort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Audi dieslene er traktor iforhold til BMW'ene. Har kjørt endel E39 525tdi 98mod med M pakka osv, helt grei bil, grei og sterk motor igrunn, men mangler litt på bånn, men det får du vel igjen på 530'en. Rust og slikt, er jo generelt slik som hos alle bmw nesten. Løp å køp:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Drømmebil azz.. den går mye penere en vw/audi v6 pumpedyse motorer og bedre:) hadde jeg bare vinni i lotto så :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 530 diesel rekkesekser er en av de stilleste dieselmotorer som er laget. Du vil ikke plages eller gremmes over motorstøy. Audi, Volkswagen og Ford er traktorer i forhold. Rust skal ikke være noe stort problem på disse bilene og du er trygg selv med høy kilometerstand på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg