Gå til innhold

Golf 1 med automat

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Jontis

har ikke tenkt over det før men har du virkelig skrevet (i skrivende stund) 3642 meldinger på bilforumet?!?

registert mai 2002 står det, kjapp hode regning.. 17 måneder sånn ca ?

sier vi det er 30 dager i hver måned da(er jo det i snitt hver måned i året.... så blir det 510 dager (sånn ca +/-)

3642 posts delt på antall dager 510

= 7 poster hver dag.

Nesten en post hver 3 time det..

Hvordan har du klart det?

Det er mildt sagt JÆVLI mye.. for regner med at du ikke er hjemme hele tiden og kansje på ferie osv.. hehe

Veldig off topic.. og jada jeg kjeder meg litt....

EDIT: så sover du sikkert minst 7 timer hvert døgn da er vi oppe i en post annen hver time ;)

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Nå var det jo meningen at jeg skulle få meg en jobb, og kjøpe en Golf når jeg har penger til det. Men denne er jo så billig at jeg bare MÅ ha den... u see? Kan ikke la den gå fra meg...

Lån penger av mora di da? :)

Vemund -

6.82 posts per day!

Er ikke så mye det. Før hadde jeg 10 posts hver dag, men da var jeg skikkelig ivrig.. Det har dabba av litt nå vet du.. :)

Men, jeg leser forumet 2-3 ganger daglig ca.. Før var det hele tiden når jeg satt hjemme å kjeda meg.. Men, nå jobber jeg nesten hele tiden, også kjører jeg bil osv.. Så sitter ikke så mye hjemme lengere..

Men, disse 2-3 gangene poster jeg jo ikke bare engang, noen ganger kan jeg poste 10 poster, noen ganger kan jeg poste ingen poster. Om du forstår..! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Lån penger av mora di da? :)

Vemund -

6.82 posts per day!

Er ikke så mye det. Før hadde jeg 10 posts hver dag, men da var jeg skikkelig ivrig.. Det har dabba av litt nå vet du.. :)

Men, jeg leser forumet 2-3 ganger daglig ca.. Før var det hele tiden når jeg satt hjemme å kjeda meg.. Men, nå jobber jeg nesten hele tiden, også kjører jeg bil osv.. Så sitter ikke så mye hjemme lengere..

Men, disse 2-3 gangene poster jeg jo ikke bare engang, noen ganger kan jeg poste 10 poster, noen ganger kan jeg poste ingen poster. Om du forstår..! :)

jeg forstår, men bevares for et høyt tall!

jeg har litt over 280 i skrivende stund og jeg syns jeg skriver mye tull... regga riktig nok litt senere en deg men fordi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=340716

SOLGT!!!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=331836

Denne også, han skulle ha 4000,- for den...

INGEN av de var solgt i går!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=340716

SOLGT!!!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=331836

Denne også, han skulle ha 4000,- for den...

INGEN av de var solgt i går!

2 fast 4 u.. hehe

men men fortvil ikke sjangsen kommer nok tilbake :)

kansje ikke til den prisen men fordi.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert pga. rust el no.. uansett en grei jobb å fikse..

automat til manuell.. denne ombyggingen gjorde jeg på mk2'ern.

Den hadde gått 113.000km når jeg kjøpte den med gåen automatkasse for 6000kr for 2 år siden..

Ikke noen kjempejobb, men noe småtteri må du jo ha..

Girkasse, clutch, nålelager til clutchen(veeeeeeldig viktig), clutchpedal(kommer ikke langt uten den gitt), giroverføring til 4/5-trinns kasse(disse er ikke like nei), gassvaier, muligens andre drivaksler(kommer an på hvilken kasse du velger), du må ha staget på gasseren som holder gassvaieren fra bil med manuell giring.Også må du enten lodde sammen ledningene, eller sette på en 2pol+jord bryter på ledningene til girspaken(det er en hvit plastdings med 3ledninger i som sitter der for at du ikke skal kunne starte bilen i gir når du har automat).

Det som er fint med bryter, er at da kan du kutte strømmen til starteren fra denne bryteren, og på denne måten lage startsperre m/skjult bryter. Kjekt på disse bilene som er så lette å stjele.

Så at du ikke fikk kjøpt bilen, men tenkte kanskje det var noen andre som hadde bruk for "oppskrifta". :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra han med den burgunder Golf'en til 3000,- nå, om hvorfor det var delebil.

Bilen har fått en trøkk i baken, så jeg får ikke igjen

sjåfør døra. Tror ikke bilen er rameskeiv, går fint å

kjøre med den. Syns ikke så veldig på utseende heller.

Er litt rust men ikke så mye.

Ellers så fungerer alt.

Hadde bilen på veien i sommer, avskiltet den pga døra.

Vil det si at det ikke er no vits? Det er vel vanskelig å fikse?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider