Corrado_power Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Tenkte å legge inn et bud på denne, noen som har noe mer info på denne bilen? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1743956;username= Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 aldri sett, aldri hørt. Men den virker veldig god. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 har akkurat svart dette i den andre tråden din http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1743956;username= Regner med det er denne du mener? Hadde tatt den EU-godkjenningen med en klype salt. Står at den akkurat er godkjent, men den skulle aldri ha vært godkjent med turbo uten at det står i vognkortet. Det kan verkstedet miste godkjenningen på. Hadde selv aldri kjøpt en Corrado med lambodører og båtplast Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 kjenner ikke til bilen, men den ser jo grei ut. Om den er verdt 70k er jeg usikker på :) Hadde den vært klin orginal så kanskje :) du får komme med ett bud på gamlebilen din da vettu;) hehe, nei tror ikke jeg selger den med det første gitt. Den funker jo gull! ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Er det ikke noe som skurrer når det er EU-godkjent med eksoslekkasje? Fikk aldri min gjennom kontrollen med lekkasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg